تازه‌ترین ترندهای استیکینگ؛ چگونه با بیت‌کوین و اتریوم بیشترین پاداش را بگیریم؟

  • توسط: admin
تازه‌ترین ترندهای استیکینگ؛ چگونه با بیت‌کوین و اتریوم بیشترین پاداش را بگیریم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار کریپتو با عدم قطعیت‌ها و نوسانات بالا مواجه است، اتریوم همچنان شاهد رشد ثابتی در تعداد اعتبارسنج‌های خود بوده و بیت‌کوین نیز به عرصه استیکینگ وارد شده است.

دنیای استیکینگ کریپتو به طور مداوم در حال تحول است و ویژگی‌هایی که پیش‌تر مختص شبکه‌های با مکانیسم اثبات سهام بود، اکنون به بلاکچین بیت‌کوین نیز راه پیدا کرده است.

در شبکه اتریوم، با وجود نوسانات بازار و کاهش پاداش‌ها، تعداد اعتبارسنج‌ها و میزان اتریوم استیک‌شده یک رشد ۱.۴۹ درصدی داشته است. هرچند این رشد نسبت به ماه‌های گذشته کندتر شده، اما به دلیل شرایط ناپایدار بازار، همچنان مثبت ارزیابی می‌شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

به گزارش پلتفرم P۲P.org، این کندی در رشد به دلیل کاهش ارزش بازار از ۲.۳ تریلیون دلار به ۲.۰۳ تریلیون دلار و نگرانی‌ها درباره انتخابات آتی ایالات متحده و احتمال رکود اقتصادی، بوده است.

با این حال، پذیرش توکن‌های ERC-۲۰ مانند دلار مصنوعی اتنا (USDe) به عنوان وثیقه استیکینگ و ایردراپ‌های جدید در پروتکل ایگن‌لیر (EigenLayer)، از تحولات مهم اخیر در اکوسیستم اتریوم بوده است.

در سوی دیگر، بیت‌کوین نیز در ماه آگوست با پروتکل استیکینگ بابیلون (Babylon) وارد عرصه استیکینگ شده است. این پروتکل با موفقیت راه‌اندازی شد و ظرف چهار ساعت به سقف سپرده ۱,۰۰۰ بیت‌کوین رسید.

این حرکت رقابت را در میان شبکه‌های لایه ۲ بیت‌کوین برای جذب BTCهای بیشتر افزایش داده است. همچنین شبکه لایه ۲ کور (Core) نیز لیکویید استیکینگ بیت‌کوین را راه‌اندازی کرده که به هولدرها امکان می‌دهد در حالی که آزادانه دارایی‌های خود را معامله می‌کنند، از توکن‌های خود بازدهی کسب نمایند.

علاوه بر این‌ها، پروتکل نقدینگی لامبارد (Lombard) نیز امکان لیکویید ری‌استیکینگ بیت‌کوین را بر روی پروتکل استیکینگ اتریوم Ether.fi فراهم کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات