تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

  • توسط: admin
تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!


راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود با نماد اختصاری RBTC را در شبکه تون کوین (TON) اعلام کرد. این رویداد که برای 23 سپتامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است، موجی از شور و هیجان را در کامیونتی آن ایجاد کرد.

راکی ربیت یک بازی Tap-to-earn است که در آن بازیکنان خرگوش‌های دیجیتالی را آموزش می‌دهند، در نبردها رقابت می‌کنند و ماموریت‌ها را برای کسب جوایز کریپتویی انجام می‌دهند. این بازی که در سه ماهه دوم 2024 راه‌اندازی شد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد و تا آگوست 2024 بیش از 25 میلیون کاربر را به خود جذب کرد.

رویداد تولید توکن (TGE) ایردراپ راکی ربیت

تقویم‌های خود را برای ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ علامت‌گذاری کنید. رویداد تولید توکن این بازی برای سه ماهه چهارم سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. در طی این رویداد، توکن RBTC، ارز دیجیتال بومی بازی راکی ربیت، رسماً ایجاد و توزیع خواهد شد.

نحوه شرکت در ایردراپ راکی ربیت: جزئیات واجد شرایط بودن

تیم راکی ربیت تاکید کرده است که بازیکنان می‌توانند با درگیر شدن عمیق با مکانیک‌های بازی، پاداش‌های ایردراپ خود را به حداکثر برسانند. فعالیت‌های روزانه مانند حل پازل‌های انیگما، شرکت در ترکیب‌های ترکیبی SuperSet و… استراتژی‌های کلیدی برای افزایش میزان ایردراپ دریافتی است.

علاوه بر این، سیستم ریفرال بازی نیز نقش مهمی در گسترش جامعه ایفا می‌کند. با دعوت از دوستان برای پیوستن به راکی ربیت، بازیکنان نه تنها به رشد بازی کمک می‌کنند، بلکه شانس خود را برای دریافت سهم بیشتری از ایردراپ افزایش می‌دهند.

در 31 آگوست، تیم راکی ربیت تایید کرد که این کوین قبلاً در Coinmarketcap و CoinGecko فهرست شده است. بازیکنان می‌توانند با اتصال کیف پول‌های TON، دریافت (Claim) توکن‌های خود و معامله آن‌ها در صرافی‌هایی که این رمزارز را لیست می‌کنند، درآمد خود را نقد کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
برای بارش داگز (DOGS) آماده شوید
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات