بهترین سایت‌های ایردراپ برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

  • توسط: admin
بهترین سایت‌های ایردراپ برای دریافت ارز دیجیتال رایگان


شبکه‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال اغلب از ایردراپ برای تبلیغ و معرفی پروژه‌، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. در یک ایردراپ، پروژه‌ها به‌صورت رایگان اقدام به توزیع ارز دیجیتال در میان کاربرانشان خواهند کرد. کاربرانی که در جستجوی به‌دست‌آوردن ارز دیجیتال رایگان هستند می‌توانند با دنبال کردن خبرها و پروژه‌ها به هدف خود برسند و برای کسب یک سود آسان تلاش کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای پی بردن به اینکه چه ایردراپ‌هایی در چه زمان‌هایی و با چه شرایطی صورت می‌گیرند، سر زدن به وبسایت‌هایی است که این اطلاعات را در اختیار کاربران می‌گذارند و کاربران با استفاده از این سایت‌ها می‌توانند از زمان و چگونگی وقوع ایردراپ‌های مختلف آگاه شوند. از آنجا که وبسایت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند، شناخت پیدا کردن از وبسایت‌های معتبر و مهم از میان این وبسایت‌ها می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در این مطلب به برترین سایت‌های این حوزه اشاره می‌کنیم و بررسی مختصری روی آنها انجام می‌دهیم. برای شناخت برترین وبسایت‌ها برای اطلاع‌رسانی از وقوع ایردراپ‌ها و دریافت ارز دیجیتال رایگان از طریق ایردراپ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. 

فهرست عناوین

Toggle

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ ارز دیجیتال را می‌توان پروسه‌ای در نظر گرفت که در آن تیم پشت یک پروژه ارز دیجیتال تصمیم به توزیع مقداری از توکن‌های پروژه خود در بین کاربران می‌گیرد. این توزیع توکن‌ها به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد و به همین دلیل از جذابیت بالایی بین کاربران برخوردار است. هدف از ایردراپ ارز دیجیتال تبلیغ و شناساندن یک پروژه تازه‌وارد به دنیای ارزهای دیجیتال و همچنین بالا بردن آگاهی کاربران در رابطه با این پروژه است. ایردراپ را می‌توان یک بخش از استراتژی بازاریابی یک پروژه ارز دیجیتال در نظر گرفت که در تلاش است تا افراد فعال و غیرفعال در بازار ارزهای دیجیتال را به‌سمت خود و این بازار جذب کند. در این فرایند، تلاشی که ممکن است از سوی کاربران صورت بگیرد، انجام یک سری مسئولیت‌ها، برای مثال دنبال کردن صفحات آن پروژه در شبکه‌های اجتماعی، اقدام با کار به پلتفرم، داشتن تراکنش روی شبکه، خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال، تأمین نقدینگی یا سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال و دیگر وظایف تعیین‌شده از سوی آن پروژه برای گرفتن سهم در ایردراپ است.

کاربران در برخی ایردراپ‌ها و بسته به پروژه‌ای که می‌خواهد ایردراپ را انجام  دهد، حتی می‌توانند توکن‌های غیرمثلی (NFT) دریافت کنند. نحوه و مقدار توزیع توکن‌ها در ایردراپ‌ها برعهده تیم پشت پروژه مورد نظر است و هر پروژه می‌تواند رویکرد متفاوتی با پروژه‌های دیگر داشته باشد. برخی پروژه‌ها درصد بالاتری از توکن‌های خود را در ایردراپ توزیع می‌کنند درحالی‌که برخی دیگر درصد ناچیزی از توکن‌های خود را میان کاربران توزیع می‌کنند. برای مثال، بزرگ‌ترین ایردارپی که تا کنون به وقوع پیوسته است به اواسط سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد؛ جایی که ایردراپ صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) انجام شد و این پروژه ۱۵ درصد از کل توکن‌های خود را در میان کاربرانی که پیش از انجام ایردراپ با این پلتفرم مراوده داشتند توزیع کرد. همچنین برخی پروژه‌ها سعی می‌کنند ارزش‌گذاری واقع‌بینانه‌ای روی توکن‌های خود انجام دهند که می‌تواند روی موفقیت یا عدم‌موفقیت ایردراپ و قیمت توکن در بازه‌های طولانی‌تر موثر باشد. به هر روی، پیش از شرکت در ایردراپ‌ها، کسب اطلاعات لازم در مورد آن ایردراپ می‌تواند کمک بسیاری به کاربران برای کسب سود بیشتر کند.

قبل از هر چیز در نظر داشته باشید که وب‌سایت‌های مختلف بعضاً در ازای دریافت مبلغی، ایردراپ برخی پروژه‌های را تبلیغ می‌کنند و این احتمال وجود دارد که بین این پروژه، موارد ضعیف یا حتی مشکوک به کلاهبرداری وجود داشته باشد. بنابراین، قبل از شروع فعالیت یا اختصاص سرمایه برای دریافت یک ایردراپ خاص، حتماً شخصاً اعتبار پروژه را بررسی کنید. ضمن اینکه در بسیاری از موارد هیچ تضمینی برای دریافت مبالغ ایردراپ یا حتی برگزاری ایردراپ‌ها وجود ندارد.

معرفی بهترین وبسایت‌های ایردراپ برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

ایردراپ‌ها می‌توانند یک راه موثر برای کسب سود آسان از طریق ارزهای دیجیتال باشند؛ به‌خصوص که آنها روشی برای تبلیغ و بازاریابی هستند و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. وبسایت‌های بسیاری وجود دارند که به اطلاع‌رسانی در مورد ایردراپ‌های ارز دیجیتال و انتشار اخبار مربوط به پروژه‌هایی که قصد ایردراپ دارند می‌پردازند. وقتی با تعداد بالایی از این وبسایت‌ها طرف هستید، ممکن است سردرگمی به سراغ شما بیاید و نتوانید تصمیم‌های درست را اتخاذ کنید. به همین دلیل، قصد داریم تا در ادامه بهترین وبسایت‌های ایردراپ برای دریافت ارز دیجیتال رایگان را به شما معرفی کنیم.

وبسایت ایردراپ آلرت (AirDropAlert)

ایردراپ آلرت را در مجموع می‌توان به‌عنوان بهترین وبسایت برای مطلع‌شدن از وقوع ایردراپ‌ها و دریافت رایگان ارز دیجیتال معرفی کرد. این وبسایت طبق نظر بسیاری از افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و فضای بلاک چین حرف اول را در رابطه با ایردراپ‌ها می‌زند. این وبسایت در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و از همان زمان سعی داشت تا خلا موجود در اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار مربوط به ایردراپ ارزهای دیجیتال را پر کند و به کاربران در مورد اینکه چگونه و چه زمانی می‌توانند از طریق ایردراپ‌ها ارز دیجیتال رایگان به‌دست بیاورند اطلاع‌رسانی کند.

ایردراپ آلرت یک دیتابیس بسیار بزرگ از ایردراپ‌های در جریان و حتی منقضی‌شده در اختیار دارد که این داده‌ها به‌صورت خلاقانه‌ای در این وبسایت نمایش داده می‌شوند و همچنین فیلترهای مخصوصی برای راحتی کاربران در این سایت در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند پس از ورود به این وبسایت اقدام به ساخت حساب کاربری کنند و از اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مربوط ایردراپ‌ها را مطلع شوند و به‌روزرسانی‌های مربوط به ایردراپ‌ها را مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های پیشرو مورد نظر خود را بررسی کرده و اخبار مربوط به آنها را دنبال کنند. ایردراپ آلرت ایردراپ‌های بسیاری از شبکه‌ها از جمله اتریوم و سولانا را پوشش می‌دهد و یک منبع بسیار مناسب در این زمینه محسوب می‌شود. همچنین این وبسایت انواع ایردراپ‌ها همچون ایردراپ‌های امورمالی غیرمتمرکز (دیفای)، گیمینگ و توکن‌های غیرمثلی را نیز پوشش می‌دهد.

علاوه بر اینها، ایردراپ آلرت به شرکت‌هایی که تصمیم به انجام ایردراپ دارند بسته کامل خدماتی شامل تبلیغ، بازاریابی و اطلاع‌رسانی ارائه می‌دهد.  

ویژگی‌های اصلی وبسایت ایردراپ آلرت شامل موارد زیر می‌شود:

محبوب‌ترین وبسایت ایردراپ در فضای ارزهای دیجیتال که لیست هزاران ایردراپ را وبسایت خود جای می‌دهد

به کاربران اجازه مرتب‌سازی توکن‌های اهدایی بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف چون دیفای، توکن‌های غیرمثلی و … را می‌دهد

مطالب و محتواهای آموزشی را به کاربران ارائه می‌کند و راه‌هایی که از طریق آنها می‌توان درآمد غیرفعال کسب کرد را نشان می‌دهد

دارای خبرنامه‌ای است که روی ایردراپ‌ها متمرکز است تا کاربران را از آخرین ایردراپ‌ها باخبر کند

وبسایت Airdrops.io

سایت Airdrops.io اطلاعات لازم در مورد ایردراپ‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کند و کاربران را قدم‌به‌قدم برای شرکت در ایردراپ‌ها و کسب ارز دیجیتال به‌صورت رایگان راهنمایی می‌کند. استفاده از این وبسایت برای کاربران رایگان است و لیستی از به‌روزترین ایردراپ‌ها و کمپین‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. تمام ایردراپ‌های لیست‌شده در این وبسایت دارای دستورالعمل گام‌به‌گام در مورد چگونگی شرکت در آن ایردراپ و اخذ توکن‌های ایردراپ‌شده هستند.

این وبسایت را می‌توان یکی از جامع‌ترین سایت‌ها برای دریافت ایردراپ رایگان در نظر گرفت و می‌توان به کسانی که قصد شرکت در ایردراپ‌های مختلف را دارند توصیه کرد که سری به این وبسایت بزنند. وبسایت Airdrops.io اخبار و اطلاعات ایردراپ شبکه‌هایی چون بیت کوین، اتریوم، سولانا، کازماس و … را پوشش می‌دهد. 

ویژگی‌های اصلی Airdrops.io:

لیستی از تقریباً تمامی ایردراپ‌های ارز دیجیتال به‌محض عمومی‌شدنشان در اختیار دارد

هر ایردراپ لیست‌شده در این وبسایت دارای راهنمای قدم‌به‌قدم به‌منظور شرکت در این ایردراپ است

کاربران می‌توانند ایردراپ‌ها را بر اساس نوع دارایی که در اختیار دارند فیلتر کنند

وبسایت AirdropsMob

ایردراپز ماب یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های دریافت رایگان ایردراپ ارزهای دیجیتال است که به‌روزسانی‌های روزانه گسترده‌ای در مورد ایردراپ‌ها در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. پروژه‌های ارز دیجیتال در این وبسایت می‌توانند بر اساس پارامترهای متعددی چون ارزش، نام، نمره‌دهی کاربران و … فیلتر شوند. همچنین ایردراپ‌ها را می‌توان بر اساس نیازها و پلتفرم انجام‌دهنده ایردراپ مرتب کرد. علاوه بر اینها، ایردارپ‌های در جریان و ایردراپ‌هایی که در آینده قرار است به وقوع بپیوندند هم قابلیت دسته‌بندی بر اساس سختی مشارکت را دارند. همچنین وبسایت AirdropsMob اخبار و اطلاعات ایردراپ شبکه‌هایی چون بیت کوین (اوردینالز)، اتریوم، سولانا، کازماس و … را پوشش می‌دهد. 

ویژگی‌های اصلی وبسایت ایردراپ ماب:

یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های فعال در صنعت ایردراپ ارزهای دیجیتال

وجود اطلاعات با جزئیات بسیار بالا و به‌روز از ایردراپ‌ها و کمپین‌ها

ایردراپ‌ها می‌توانند بر اساس سختی مشارکت و دیگر مشخصاتشان مرتب شوند

وبسایت Freeairdrop.io

فری ایردراپ یک وبسایت برای دریافت رایگان ایردراپ ارزهای دیجیتال است که در آن راهنماهای خوبی برای شرکت در ایردراپ‌ها پیدا می‌شود. این سایت اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال را جمع‌آوری می‌کند و لیستی از جالب‌ترین ایردارپ‌های ارز دیجیتال که کاربران می‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند و در آنها شرکت کنند ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب این وبسایت وجود راهنما و دستورالعمل گام‌به‌گام برای کاربران در مرود چگونگی شرکت در هر ایردراپ لیست‌شده در این سایت است؛ این ویژگی در کنار ویژگی دیگر ارائه‌شده توسط این وبسایت، یعنی وجود یادداشت‌هایی در رابطه با موارد مهم هر ایردراپ، می‌تواند کمک بزرگی برای کاربران جهت شرکت در ایردراپ‌ها و دریافت رایگان ارزهای دیجیتال باشد. همچنین دیگر ویژگی‌ وبسایت فری ایردراپ لیست کردن ایردراپ‌های مورد انتظار است؛ اینها پروژه‌هایی هستند که هنوز اطلاعات عمومی در مورد ایردراپ خود منتشر نکرده‌اند اما جامعه ارزهای دیجیتال انتظار وقوع ایردراپ آنها و توزیع توکن توسط آنها در آینده را دارد. نقطه ضعف این وبسایت اما عدم‌وجود فیلترهای مناسب برای جستجوی ایردراپ‌هاست و برای مثال کاربران نمی‌توانند بر اساس نوع ایردراپ دسته‌بندی لازم را انجام دهند.  

وبسایت AirDropBob

ایردراپ‌ باب یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که کاربران می‌توانند از آن برای مطلع‌شدن در مورد ایردراپ‌ها و دریافت رایگان ارز دیجیتال بازدید کنند. طراحی این وبسایت بسیار خوب است و رابط کاربری بسیار مناسبی دارد. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای پیشرفته جستجوی خود در مورد ایردراپ‌ها را انجام دهید؛ برای مثال، کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترهای موجود انتخاب کنند که تنها ایردراپ‌های روی بلاک چین اتریوم که در حال حاضر فعال هستند را شاهد باشند.

وبسایت AirDropBob در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و تاکنون شامل لیستی از صدها ایردراپ می‌شود. برای وجود امنیت بیشتر، این وبسایت تیمی از متخصصان را به بررسی ایردراپ‌ها اختصاص داده و ایردراپ‌هایی که از صحت لازم برخوردار باشند را با برچسب «تأییدشده» علامت‌گذاری کرده است. همچنین خدمت دیگری که این سایت ارائه می‌دهد به تقویمی مربوط می‌شود که این سایت در اختیار کاربران گذاشته تا کاربران بتوانند هشدارهای ایردراپ‌هایی که می‌خواهند در آنها شرکت کنند را برای خود شخصی‌سازی کنند.

وبسایت Airdropking.io

ایردراپ کینگ وبسایتی است که در ارائه لیست ایردراپ‌های در جریان تخصص دارد. ایردراپ‌های ارز دیجیتال در این وبسایت می‌توانند به‌صورت‌های متعددی چون نمره‌دهی جامعه، ارزش پیشرو و حساب‌ها در شبکه‌های اجتماعی مرتب شوند. یکی از ویژگی‌های خوب این وبسایت وجود دستورالعمل گام‌به‌گام برای تمامی ایردراپ‌های موجود در این سایت است که بسیار به کمک کاربران می‌آید. این دستورالعمل‌ها در رابطه با نحوه و چگونگی مشارکت در ایردراپ و به‌حداکثررساندن سود حاصل از آن ایردراپ هستند. همچنین این وبسایت اطلاعات مفیدی در رابطه با هر پروژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایردراپ کینگ حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارد؛ برای مثال، گروه تلگرام این وبسایت بیش‌از صد هزار نفر عضو دارد و حساب توییتر (ایکس) این وبسایت بیش‌از پنجاه هزار دنبال‌کننده دارد. 

وبسایت ارنی فای (Earni.fi)

ارنی فای یک پلتفرم منحصر‌به‌فرد در زمینه دریافت رایگان ارز دیجیتال از ایردراپ‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد که بررسی کنند و ببیند که آیا کیف پول اتریوم آنها برای هر ایردراپ واجد شرایط است یا خیر. بسیاری از پروژه‌های کریپتویی با استفاده از ایردراپ‌های مبتنی بر سوابق فعالیت به کاربران خود پاداش می‌دهند؛ این نوعی از ایردراپ است که توکن‌ها به کاربرانی که در گذشته از یک اپلیکیشن غیرمتمرکز یا یک پروتکل استفاده کرده‌اند بر اساس فعالیت آن چین آنها تعلق می‌گیرد. برای مثال یونی سواپ و دی وای دی ایکس (dYdX) از جمله این پروژه‌ها هستند. این قابلیت ارنی فای می‌تواند به کاربران برای اطلاع از واجد شرایط بودنشان در این پروژه‌ها کمک کند. 

در ارنی فای، شما می‌توانید به‌آسانی آدرس خود در شبکه اتریوم، کازماس، بی ان بی چین (BNB Chain) یا دیگر زنجیره‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم وارد کنید و پلتفرم ارنی فای در صورت وقوع یک ایردراپ مربوط به این شبکه‌ها که شما به‌دلیل فعالیت‌های گذشته‌تان واجد شرایط دریافت پاداش شده اید، شما را باخبر می‌کند. اگر شما به‌صورت فعالانه از شبکه اتریوم یا بلاک چین‌های دیگر استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود که سری به وبسایت ارنی فای بزنید؛ چراکه ممکن است به یک سری توکن‌های رایگان دست پیدا کنید که حتی از وجود آنها خبر نداشتید. نقطه ضعف ارنی فای نیز نبود یک بخش جستجو مناسب و عدم‌وجود راهنمای گام‌به‌گام برای شرکت در ایردراپ است.

وبسایت DappRadar

دی‌ اپ رادار یکی از بهترین سایت‌های دریافت رایگان ارز دیجیتال از طریق ایردراپ است که دارای بنیاد بسیار خوبی است. این وبسایت لیست جامعی از اپلیکیشن‌های دیفای روی بلاک چین‌های متعدد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اخیراً این وبسایت بخشی را به ایردراپ‌ها اختصاص داده است که بسیار از آن استقبال شده است و می‌تواند برای کاربران به‌عنوان یک منبع بسیار مفید باشد. شما می‌توانید در بخش ایردراپ وبسایت دی اپ رادار ایردراپ‌ها را بر اساس موارد مختلفی مانند تاریخ تخمینی وقوع ایردراپ، احتمال وقوع یک ایردراپ و سختی مشارکت در ایردراپ مرتب کنید. همچنین این وبسایت لیستی از اقداماتی که انجام دادن آنها می‌تواند شانس شما برای واجد شرایط شدن و مشارکت در یک ایردراپ را افزایش دهد در اختیار شما قرار می‌دهد. نقطه ضعف دی اپ رادار پوشش دادن تعداد کمی ایردراپ در لیست ایردراپ‌های خود است. هرچند این مسئله می‌تواند مفید هم باشد چراکه می‌توانید مطمئن باشید که تیم دی اپ رادار ایردراپ‌های مطمئن و قانونی را دستچین کرده است.

وبسایت سولانا گایدز (Solana Guides)

سولانا گایدز یک وبسایت برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان است که روی ایردراپ‌هایی که جزییات بیشتری برای ارائه دارند متمرکز است. درحالی‌که اسم این وبسایت ممکن است به این نکته اشاره کند که این سایت تنها ایردراپ‌های مربوط به اکوسیستم سولانا را پوشش می‌دهد، اما واقعیت این است که ایردراپ‌هایی از تمامی بلاک چین‌ها در این وبسایت پوشش داده می‌شوند. اما با همه این تفاسیر تمرکز این وبسایت روی ایردراپ‌های مبتنی بر شبکه سولاناست و جامع‌ترین لیست از این ایردراپ‌ها در این سایت قابل‌مشاهده است. همچنین مقالاتی روی این وبسایت وجود دارند که ایردراپ‌های سولانا را با جزئیات بررسی می‌کنند و تمامی جوانب این ایردراپ‌ها را پوشش می‌دهند. تمامی راهنماهای ایردراپ قرار گرفته در این وبسایت پر از جزئیات هستند و مواردی بیش از تنها یک راهنما برای شروع و مشارکت در ایردراپ هستند. این راهنماها به معرفی بهترین استراتژی‌های ممکن برای هر ایردراپ می‌پردازند تا کاربران بتوانند ردآمد حداکثری از هر ایردراپ را کسب کنند. علاوه بر اینها، اکثر راهنماهای قرار گرفته در این سایت به‌صورت ویدیویی هستند و کاربران می‌توانند از راهنمای گام‌به‌گام ویدیویی این وبسایت نیز استفاده کنند. رابط کاربری این وبسایت بسیار مناسب است و شامل امکانات خوبی برای تازه‌واردها است.

وبسایت وان کلیک (Oneclick)

وان کلیک دارای یک سیستم جستجو بسیار قوی است و با قرار دادن فیلترهای مختلف کاربران می‌توانند به اطلاعات لازم دست پیدا کنند. استفاده از این سایت بسیار آسان است و دارای یک رابط کاربری بسیار خوب است. وان کلیک دارای دیتابیس قوی است که شامل بیش‌‌از سیصد ایردراپ می‌شود.

چگونه از ایردراپ‌های رایگان بهره‌مند شویم؟

پروژه‌ها و شرکت‌ها معمولاً در ایردراپ‌ها، توکن‌ها را بین کاربرانی توزیع می‌کنند که از خدمات آنها استفاده می‌کنند یا از دارایی‌های دیجیتال مشخصی نگهداری می‌کنند، به‌خصوص اگر این موارد مستقیماً با ارز دیجیتالی که قرار است ایردراپ شود مرتبط باشد. باخبر شدن از لیست ایردراپ‌هایی که قرار است به‌وقوع بپیوندند از طریق پیگیری وبسایت‌های دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان یکی از بهترین راه‌ها برای به‌روز ماندن در مورد اخبار مربوط به پروژه‌های مختلف و کسب سود است. در ادامه یک نگاه کلی برای کاربرانی که می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند در ایردراپ‌ها مشارکت کنند و از ارز دیجیتال رایگان بهره‌مند شود ارائه شده است.

باخبر بمانید و در مورد پروژه‌های مختلف تحقیق کنید

منابع مورد اعتماد مانند وبسایت‌های معروف خبری ارزهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی پروژه‌های بلاک چینی و مشخصا سایت‌هایی که به‌صورت رایگان لیستی از ایردراپ‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند را دنبال کنید. این منابع اغلب شما را از وقوع ایردراپ‌ها مطلع می‌کنند و اطلاعات لازم برای مشارکت در ایردراپ‌ها را برای شما فراهم می‌کنند.

هنگامی‌که از وقوع یک ایردراپ باخبر شدید، لازم است تا قبل از تصمیم‌گیری به مشارکت در آن ایردراپ، به بررسی و تحقیق روی آن پروژه بپردازید. به‌دنبال اطلاعاتی در مورد تیم پشت پروژه، اهداف پروژه، توکن آن پروژه و اعتبار آن بگردید و آنها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که این پروژه در راستای علایق و ارزش‌های شماست.

واجد شرایط بودن خود برای ایردراپ را بررسی و اطلاعات لازم را فراهم کنید

ایردراپ‌ها اغلب دارای یک سری معیارها هستند که کاربران را واجد شرایط شرکت در ایردراپ می‌کند؛ برای مثال، نگهداری از یک ارز دیجیتال خاص یا استفاده از خدمات یک پلتفرم خاص به‌عنوان کاربر یا داشتن یک‌سری حداقل‌های مورد نیاز از جمله این موارد هستند. با دقت به مطالعه دستورالعمل‌های ایردراپ‌ها بپردازید و اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط شرکت در ایردراپ خواهید بود.

ایردراپ‌ها معمولاً از شما می‌خواهند که اطلاعات مشخصی از خود را به آنها بدهید؛ برای مثال، آدرس کیف پول ارز دیجیتال (از طریق اتصال کیف پول به پلتفرم) یا حساب‌های شما در شبکه‌های اجتماعی نمونه‌هایی از این اطلاعات هستند. هنگامی که دارید اطلاعات شخصی خود را در اختیار پروژه‌ها قرار می‌دهید احتیاط لازم را به خرج دهید و اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را در اختیار منابع مورد اعتماد و درست قرار می‌دهید.

از دستورالعمل‌های موجود پیروی کنید

از دستورالعمل‌هایی که پروژه یا پلتفرمی که مسئولیت راه‌اندازی ایردراپ را بر عهده دارد برای شما فراهم کرده است پیروی کنید. این دستورالعمل‌ها می‌توانند شامل مواردی چون عضو شدن در کانال تلگرام آنها یا کانال‌های دیسکورد، دنبال‌کردن حساب‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی یا عمل کردن به وظایفی چون انجام تراکنش، استفاده از یک پلتلفرم خاص، مشارکت در تأمین نقدینگی و… باشند.

پس از برداشتن قدم‌های لازم، صبور باشید و منتظر توزیع ایردراپ باشید. فرآیند انجام ایردراپ‌ها ممکن است زمان‌بر باشد؛ چراکه پروژه یا پلتفرمی که می‌خواهد ایردراپ را انجام دهد باید صحت‌سنجی مشارکت‌کنندگان در ایردراپ را انجام دهد و توزیع توکن‌ها فقط به افراد واجد شرایط صورت بگیرد. نیم‌نگاهی به اعلام‌های رسمی پروژه‌ها داشته باشید و به‌روز‌رسانی‌های مربوط به توزیع توکن در ایردراپ‌ها را دنبال کنید.

از توکن‌های خود محافظت کنید

زمانی‌که ایردراپ توزیع شد و توکن‌های خود را دریافت کردید، ضروری است که آنها را در یک کیف پول ارز دیجیتال امن نگهداری و حفظ کنید. برای نگهداری ایمن از آنها می‌توانید کیف پول‌های سخت‌افزاری یا کیف پول‌های نرم‌افزاری معتبر و مورد اعتماد مانند تراست ولت و متامسک را در نظر بگیرید.

جمع‌بندی

ایردراپ‌های ارز دیجیتال یک راه آسان و مناسب برای دریافت رایگان ارز دیجیتال هستند. کاربران می‌توانند با دنبال کردن اخبار و پیگیری پروژه‌ها اقدام به مشارکت در این ایردراپ‌ها و کسب سود کنند. برای این کار وبسایت‌هایی وجود دارند که کار را آسان می‌کنند و لیستی از ایردراپ‌ها را به‌همراه اطلاعات مورد نیاز و راهنمای مشارکت در آن ایردراپ به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بازدید از این وبسایت‌ها و دنبال‌کردن آنها می‌تواند راه مناسبی برای باخبر و به‌روز ماندن در مورد ایردراپ‌ها، زمان وقوع آنها و چگونگی واجد شرایط شدن و شرکت در این ایردراپ‌ها باشد. لازم است تا پیش از هرگونه تصمیم‌گیری برای شرکت در یک ایردراپ، بررسی و تحقیق لازم در مورد پروژه مورد نظر انجام شود و با در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم لازم اتخاذ شود.

سوالات متداول

چگونه ایردراپ‌های مستعد را شناسایی کنیم؟

برای این کار می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که پروژه‌های دارای پتانسیل ایردراپ را معرفی می‌کنند استفاده کنید.

از کجا می‌توان درباره یک ایردراپ ارز دیجیتال مطمئن شد؟

پروژه‌های جدید اغلب درباره برگزاری ایردراپ خود با قطعیت صحبت نمی‌کنند، اما با تحقیق درباره هر پروژه در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانید تا حدی در این باره مطمئن‌تر شوید.

شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال نیاز به هزینه دارد؟

در برخی موارد بله و در برخی موارد خیر. اغلب ایردراپ‌های جدی و معتبر از شما می‌خواهند فعالیت‌هایی را انجام دهید که نیاز به پرداخت مقداری هزینه به‌صورت کارمزد دارد.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
چطور در ایردراپ احتمالی شبکه Unichain یونی سواپ شرکت کنیم؟
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
چطور در ایردراپ سونیک (S) شرکت کنیم؟
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
اعتراض شدید کاربران به ایردراپ اسکرول؛ ماجرا چیست؟
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات