بررسی سیگنال‌های نگران‌کننده تون‌کوین؛ احتمال ریزش دوباره TON هست؟

  • توسط: admin
بررسی سیگنال‌های نگران‌کننده تون‌کوین؛ احتمال ریزش دوباره TON هست؟


قیمت Toncoin (TON) پس از سقوط اخیر به زیر 5 دلار به بالاتر از این سطح بازگشته است. اما هنوز نشانه هایی از کاهش احتمالی قیمت وجود دارد.

به نظر می رسد معامله گران در نتیجه افزایش نوسانات و تغییر روند، در حال ارزیابی مجدد موقعیت خود هستند.

بر اساس داده های پلتفرم Sentiment، نرخ سرمایه گذاری Toncoin منفی شده است. این شاخص هزینه حفظ موقعیت های باز در بازار آتی را نشان می دهد و ارزش مثبت آن نشان دهنده احساسات صعودی و ارزش منفی آن نشان دهنده چشم انداز نزولی معامله گران است.

علاوه بر این، داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهد که جریان خالص آدرس‌های نهنگ در هفت روز گذشته 204 درصد کاهش یافته است.

این وضعیت نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ توکن های بیشتری را فروخته اند که ممکن است در کوتاه مدت باعث کاهش قیمت توکن کوین شود.

در نمودار روزانه، Toncoin در تلاش است تا به سطح 6 دلار برسد. اما مقاومت 5.68 دلاری مانع از ادامه رشد آن شد. این سطح قبلاً رشد قیمت را در 15 سپتامبر متوقف کرد و اکنون به مقاومت مهمی تبدیل شده است که برای شکستن آن نیاز به فشار خرید زیادی دارد.

در حال حاضر حجم معاملات Toncoin برای غلبه بر این مقاومت کافی به نظر نمی رسد.

در نتیجه، قیمت Toncoin ممکن است تا 5.21 دلار کاهش یابد و در شرایط نزولی شدید، ممکن است تا 4.88 دلار کاهش یابد. با این حال، اگر قیمت Toncoin بتواند از مقاومت 5.68 دلار عبور کند، احتمال افزایش تا 6.71 دلار وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات