بررسی الگوهای تاریخی بازار؛ چرا باید پالیگان، آربیتروم و اپتیمیسم را بخریم؟

  • توسط: admin
بررسی الگوهای تاریخی بازار؛ چرا باید پالیگان، آربیتروم و اپتیمیسم را بخریم؟


زمان مطالعه: 4 دقیقه

بر اساس داده‌های تاریخی، ماه آگوست معمولاً برای بازار ارزهای دیجیتال ماهی نزولی است. اما، بازگشت بازار در هفته گذشته این الگو را شکست. بیت‌کوین که پیشتر سقوط شدیدی به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار داشت، اکنون با قدرت به بالای ۶۰,۰۰۰ دلار بازگشته است. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران به سیگنال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو واکنش نشان داده‌اند.

بر اساس الگوهای تاریخی، سه‌ماهه آخر سال عموماً برای بازار ارزهای دیجیتال صعودی بوده و فرصتی برای جبران ضررهای تحقق‌نیافته فراهم می‌کند. روندی که بیت‌کوین را به بالاترین قیمت تاریخی خود در مارس ۲۰۲۴ رساند، از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز شده بود.

همزمان با بازگشت بازار، آلت‌کوین‌ها نیز بهبود یافتند و اتریوم رهبری این روند را بر عهده داشت. در بین آلت‌کوین‌ها، پالیگان، آربیتروم و اپتیمیسم رشد قابل‌توجهی ذت نشان دادند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در ادامه به بررسی دلایل خرید و نگهداری این سه رمزارز که از پروژه‌های پیشرو برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم هستند، می‌پردازیم. پالیگان با ارزش بازار ۴.۷۶ میلیارد دلار بزرگترین توکن در میان این سه است و پس از آن، آربیتروم با ۲ میلیارد دلار و اپتیمیسم با ۱.۸ میلیارد دلار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

پالیگان (MATIC)

در حال حاضر، قیمت پالیگان با ۲۲.۶ درصد افزایش هفتگی، به ۰.۵۱ دلار رسیده است. با این حال، به دلیل برداشت سود توسط معامله‌گران، در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

یکی از عوامل مهم افزایش قیمت پالیگان، تغییر نام توکن بومی آن به POL است که قرار است در ۴ سپتامبر انجام شود. توکن جدید برای پرداخت هزینه گس و استیکینگ استفاده شده و نقش کلیدی در اکوسیستم AggLayer پالیگان ایفا خواهد کرد.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های جدید پالیگان از ۶ آدرس در ۱۷ آگوست به ۹۷ آدرس در ۷ آگوست افزایش یافته که نشانه‌ای از تقاضای رو به رشد برای این توکن است.

آربیتروم (ARB)

آربیتروم به دلیل طراحی منحصر به فرد خود که امنیت و سازگاری با اتریوم را تضمین می‌کند، شناخته شده است. این پروتکل به دلیل سرعت بالا و هزینه‌های پایین تراکنش محبوبیت زیادی دارد.

در حال حاضر، آربیتروم با ۱۱ درصد افزایش هفتگی، در محدوده ۰.۵۹۱۵ دلار معامله می‌شود. در روند صعودی هفته گذشته، قیمت آربیتروم به ۰.۶۳۳۹ دلار رسید.

علاوه بر این، ارزش کل قفل شده (TVL) آربیتروم از ۲.۴ میلیارد دلار در اوایل آگوست به ۲.۸۲ میلیارد دلار افزایش یافته است. این افزایش در TVL، فشار فروش را کاهش داده و به قیمت اجازه داده است که صعود کند.

اپتیمیسم (Optimism)

اپتیمیسم با افزایش سرعت تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌های شبکه، گزینه‌ای امن و جذاب برای توسعه‌دهندگان و کاربران محسوب می‌شود.

مشابه پالیگان و آربیتروم، اپتیمیسم نیز در پایان هفته گذشته روند صعودی داشت و به ۱.۶۳ دلار رسید. قیمت این توکن در اوایل آگوست به دلیل سقوط بازار به ۱ دلار کاهش یافته بود، اما در حال حاضر حداقل ۸۸ درصد از کل عرضه اپتیمیسم در سود است.

در حال حاضر، قیمت اپتیمیسم در محدوده حمایت قوی ۱.۳۳ دلار قرار دارد. شاخص IOMAP (ورود و خروج پول) نشان می‌دهد که حدود ۶۱,۰۰۰ آدرس، ۴۸۳ میلیون توکن اپتیمیسم را در این ناحیه خریداری کرده‌اند که این نشان‌دهنده انتظار آن‌ها بر افزایش قیمت این توکن است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات