با ورود سرمایه از سوی چین، آیا امکان رشد قیمت‌ها در بازار کریپتو وجود دارد؟

  • توسط: admin
با ورود سرمایه از سوی چین، آیا امکان رشد قیمت‌ها در بازار کریپتو وجود دارد؟


پیش‌بینی می‌شود که نقدینگی در سه ماهه چهارم سال 2024 در بازار کریپتو افزایش یابد و شرایطی مساعد برای افزایش چشمگیر قیمت‌ها ایجاد کند. در این صورت، با خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده رمزارزها، این هجوم سرمایه می‌تواند باعث بهبود قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها شود.

امروز، قیمت بیت کوین از 66,000 دلار گذشت و نقطه عطف قابل توجهی را رقم زد. روند صعودی فعلی قیمت‌ها، احتمالاً با بازگشت سرمایه‌گذاران خرد و هجوم میلیاردها دلار از «بازار چین» تقویت می‌شود.

جهش اخیر بیت کوین را می‌توان به کاهش 50 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در اوایل ماه جاری نسبت داد. با این حال، این رمزارز تنها دارایی نیست که سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کرده است.

از زمان کاهش نرخ بهره، آلت کوین‌ها که در دو سه ماهه اخیر روند نزولی داشتند، نشانه‌هایی از برگشت روند را صادر کردند. علی‌رغم بهبود شرایط بازار، 10x Research، به رهبری مارکوس تیلن، معتقد است که دستاوردهای اخیر در مقایسه با آنچه در سه ماهه چهارم خواهیم دید، چیزی نیست.

آلت کوین‌ها در حال انفجار هستند. به نظر می‌رسد که با سرعت گرفتن مینت (ضرب) استیبل کوین‌ها و ورود سرمایه از سوی کارگزاران چینی، روند صعودی بیشتری را شاهد باشیم. با عبور بیت کوین از سطح 65 هزار دلار، ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک حرکت سریع به سمت 70 هزار دلار و به دنبال آن ثبت سقف تاریخی جدیدید در کوتاه‌مدت شکل گیرد.

در حالی که دامیننس بیت کوین کاهش یافته است، ارزش کل بازار آلت کوین‌ها از 17 سپتامبر 15 درصد افزایش یافته است.

کاهش دامیننس بیت کوین به این معنی نیست که قیمت این رمزارز کاهش خواهد یافت. در گزارش 10x Research، تیلن اشاره کرد که بیت کوین می‌تواند از تزریق جذب سرمایه 278 میلیارد دلاری از بازار چین، رالی صعودی را در سه ماهه چهارم سال دنبال کند.

اگر این اتفاق بیفتد، قیمت می‌تواند قبل از پایان اکتبر به 70,000 دلار برسد که معمولاً «Uptober» معروف است. یکی دیگر از نکات جالب این موضوع، افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران خرد است.

در بیشتر سال جاری، سرمایه‌گذاران خرد در حال تماشای بازار بودند؛ زیرا سرمایه‌گذاران نهادی کنترل بازار را به دست داشتند. با این حال، در زمان نوشتن این مطلب، با افزایش «نسبت آدرس‌های سرمایه‌گذاران خرد به نهادی»، همه چیز تغییر کرده است.

منبع Macromicro

افزایش قیمت‌ها در بازار کریپتو، نه تنها برای بیت کوین بلکه برای آلت کوین‌ها نیز مفید بوده است. به عنوان مثال، قیمت آلت کوین‌هایی مانند شیبا اینو (SHIB) در هفت روز گذشته 41 درصد افزایش یافته است. قیمت رمزارز سی (SEI) نیز 31 درصد رشد داشته است.

جالب اینجاست که 10x Research نیز با این موضوع موافق است و اشاره می‌کند که این حرکت از کره جنوبی شروع می‌شود. با این شرایط، به نظر می‌رسد که نقدینگی ۲۷۸ دلاری چین، در کنار مشارکت قابل توجه بازار از سوی منطقه آسیا، می‌تواند نقش بزرگی در افزایش قیمت‌ها در باقی سال 2024 باشد.

خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید بیت کوین

فعالیت سرمایه‌گذاران خرد در کره جنوبی از این سناریو پشتیبانی می‌کند؛ زیرا حجم معاملات روزانه در حال حاضر حدود 2 میلیارد دلار است. اگرچه هنوز کمتر از رقم خیره‌کننده 13 میلیارد دلاری است که در اوایل مارس 2024 مشاهده شد؛ با این حال، حجم آلت کوین‌ها بر معاملاتِ کل در بازار غالب شده و از بیت کوین پیشی گرفته است.

علاوه بر این، نوسانات 30 روزه بیت کوین نیز کاهش یافته است – که به این معنی است که سرمایه‌گذاران نهادی می‌توانند اندازه پوزیشن خود را افزایش دهند و در نتیجه منجر به رشد قیمت‌ها شود.

منبع 10x Research

از نقطه نظر تکنیکال، بیت کوین توانسته از کانال نزولی خود خارج شود. از ماه جولای، این الگوی نزولی، مانعی برای عبور از سطح 65 هزار دلار بوده است.

بیت کوین ممکن است در حال حاضر با مقاومت 68,253 دلاری روبرو باشد. شکستن این سد می‌تواند این رمزارز را برای صعود به بالای 73,000 دلار آماده کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است قبل از پایان سه ماهه چهارم، سقف تاریخی جدیدی (ATH) را ببینیم.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
4 آلت کوین که می‌توانند در ماه اکتبر به سقف تاریخی جدیدی برسند
  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
دلیل رشد نات کوین در یک هفته گذشته چیست؟
  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ سینمای امروز ۵ مهر ماه + آموزش با عکس
  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
رمز تپ سواپ امروز ۵ مهر ماه + آموزش تصویری کامل
  • ۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات