بانک‌ها در سال 2025 به آزمایش‌های دارایی دیجیتال سوئیفت می‌پیوندند

  • توسط: admin
بانک‌ها در سال 2025 به آزمایش‌های دارایی دیجیتال سوئیفت می‌پیوندند


سوئیفت اعلام کرد که در موقعیت منحصر به فردی برای ارتباط چشم انداز دارایی های دیجیتال غیرمتمرکز با آزمایش های ارز دیجیتال آتی در سال 2025 قرار دارد.

بانک‌ها در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برای شرکت در آزمایش‌های دارایی‌های دیجیتال توسط انجمن ارتباطات مالی بین بانکی جهانی (SWIFT) آماده می‌شوند، سوئیفت در 3 اکتبر اعلام کرد که آزمایش‌های دارایی دیجیتال را در شبکه خود از سال 2025 آغاز خواهد کرد. شامل آزمایش‌های تراکنش‌هایی است که شامل چندین ارز دیجیتال و دارایی می‌شود، هدف از این آزمایش‌ها کشف این است که چگونه شبکه بانکی می‌تواند موسسات مالی را با دسترسی یکپارچه به کلاس‌های دارایی و ارزها فراهم کند.

در این اطلاعیه آمده است که موارد استفاده اولیه بر روی پرداخت‌ها، مبادلات خارجی، اوراق بهادار و تجارت متمرکز خواهد شد تا امکان ارائه تراکنش‌های پرداخت به پرداخت و پرداخت به پرداخت فراهم شود و فناوری‌ها و فناوری‌های نامرتبط در دارایی‌های اقتصاد دیجیتال، آزمایش‌های SWIFT را برجسته کند به طور منحصر به فردی برای اتصال این شبکه های متفاوت به یکدیگر و همچنین با ارزهای فیات موجود، به جامعه جهانی اجازه می دهد تا از دارایی های دیجیتال استفاده کند و ارزها می توانند تبادلات یکپارچه را در کنار اشکال سنتی ارزش انجام دهند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات