بازگشت COMP به مسیر صعود؛ نقشه‌های نهنگ خرابکار کامپاند نقش بر آب شد!

  • توسط: admin
بازگشت COMP به مسیر صعود؛ نقشه‌های نهنگ خرابکار کامپاند نقش بر آب شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرایند ایجاد یک پروتکل بازدهی جدید به نام گلد‌کامپ (goldCOMP) که توسط گروهی بزرگ از دارندگان ارز دیجیتال کامپاند (COMP) رهبری می‌شد، به‌طور رسمی لغو شد و بازار به این خبر واکنش مثبتی نشان داده است.

پس از اینکه حامیان طرح قبلی، یعنی نهنگی به نام هامپی (Humpy) و گروهی از دارندگان توکن COMP به نام گلدن بویز (Golden Boys)، تصمیم به لغو اجرای آن گرفتند، طرح جایگزینی تصویب شد که شامل ایجاد یک محصول استیکینگ تحت نظارت دائوی کامپاند‌ (CompoundDAO) است.

در پی اعلام این خبر، قیمت کامپاند با افزایشی ۷.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۲ دلار رسیده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، طرح گلد‌کامپ که منتقدان آن را یک حمله حاکمیتی توصیف می‌کردند، شامل تلاش‌های هماهنگ گروه یادشده برای تخصیص ۲۴ میلیون دلار از توکن‌های COMP به ایجاد یک پروتکل بازدهی جدید بود.

این طرح به دلیل ادعای دستکاری آرا توسط پیشنهاد‌دهندگان و نگرانی‌های مرتبط با کنترل متمرکز و سوء‌مدیریت وجوه خزانه COMP، با مخالفت سهامداران بزرگ اکوسیستم کامپاند، از جمله وینتر‌میوت (Wintermute) مواجه شد. اما اکنون این بحران به پایان رسیده است.

در طرح جایگزین، ۳۰ درصد از ذخایر موجود و جدید بر اساس میزان مشارکت، بین استیکرها توزیع خواهد شد و کنترل این محصول تحت نظارت دائوی کامپاند قرار خواهد گرفت تا نگرانی‌های کاربران درباره کنترل هامپی و گلدن بویز برطرف شود.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات