بازار کریپتو در حالت آماده‌باش؛ پیش‌بینی جهش قیمت بیت‌کوین در روزهای آینده!

  • توسط: admin
بازار کریپتو در حالت آماده‌باش؛ پیش‌بینی جهش قیمت بیت‌کوین در روزهای آینده!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تحلیل یکی از کارشناسان معروف حوزه کریپتو به نام رکت کپیتال (Rekt Capital)، شرایط فعلی بازار به گونه‌ای است که در صورت تکرار الگوی چرخه‌های تاریخی، قیمت بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال در آستانه یک جهش بزرگ قرار دارد.

این تحلیلگر با انتشار پستی در تاریخ ۲۴ سپتامبر، به این موضوع اشاره کرده که بیت‌کوین در چرخه‌های قبلی، حدود ۱۵۴ تا ۱۶۱ روز پس از هاوینگ از محدوده انباشت مجدد خود خارج شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل امسال رخ داد و اکنون ۱۵۷ روز از آن گذشته است؛ بنابراین، بر اساس الگوهای تاریخی، بیت‌کوین در آستانه یک جهش قیمتی قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۶، بیت‌کوین ۱۵۴ روز پس از هاوینگ و در سال ۲۰۲۰، ۱۶۱ روز پس از هاوینگ از فاز انباشت خارج شد. البته این تحلیلگر تأکید کرده که تاریخ همیشه به‌طور دقیق تکرار نمی‌شود، اما اگر چرخه فعلی هم مشابه چرخه‌های قبلی باشد، بیت‌کوین باید طی چند روز آینده، محدوده انباشت مجدد خود را ترک کند.

وی همچنین به بازدهی‌های دوره‌ای اشاره کرده و بیان داشته که ماه سپتامبر معمولاً ماهی نزولی برای بیت‌کوین است، اما در سه ماهه آخر سال میلادی، اغلب بازدهی بهتری برای این ارز دیجیتال ثبت شده است.

با این حال، او در ۲۱ سپتامبر اعلام کرد که بیت‌کوین در این چرخه، بیشترین بازدهی در ماه سپتامبر را تجربه کرده است. قیمت این ارز دیجیتال در این ماه حدود ۹ درصد افزایش یافته و از بهترین عملکرد خود در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶، که ۶ درصد رشد داشت، فراتر رفته است.

علاوه بر این، بیت‌کوین در ۹ مورد از ۱۱ ماه اکتبر سال‌های گذشته بازدهی مثبتی داشته است. اکنون برای ورود به محدوده قیمت‌گذاری جدید، بیت‌کوین باید بر مقاومت اوج قبلی خود، یعنی ۷۳۷۳۸ دلار غلبه کند، که حدود ۱۴.۶ درصد با آن فاصله دارد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین با افتی ۱.۱۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۳۱۳۱ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم ۱.۲۵ تریلیون دلار گزارش شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات