بازار میم‌کوین‌ها در سراشیبی؛ کدام توکن‌ها هنوز امید به بازگشت دارند؟

  • توسط: admin
بازار میم‌کوین‌ها در سراشیبی؛ کدام توکن‌ها هنوز امید به بازگشت دارند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین‌گکو (CoinGecko)، طی ۲۴ ساعت گذشته، دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بدترین عملکرد را در میان ارزهای دیجیتال برتر داشته‌اند و قیمت آن‌ها به ترتیب ۳.۲ و ۱.۸ درصد کاهش یافته است.

در همین بازه زمانی، قیمت بیت‌کوین کاهشی ۱ درصدی داشته و برخی از ارزهای دیجیتال دیگر مانند ریپل (XRP) افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

در همین حال، روند کل بخش میم‌کوین‌ها نزولی است و قیمت سگ‌ کلاه‌دار (WIF) بیش از ۷ درصد سقوط کرده است. همچنین، تمام میم‌کوین‌های با ارزش بازار بیش از ۱ میلیارد دلار، در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت داشته‌اند.

قیمت بانک (BONK) و برت (BRETT) بیش از ۵ درصد و قیمت پپه (PEPE) و فلوکی (FLOKI) به ترتیب ۳.۱ و ۴.۹ درصد کاهش یافته است. در این بخش، ماگ‌کوین (MOG) تنها توکنی بوده که موفق شده است افزایش قیمت ۱.۷ درصدی را به ثبت برساند.

اگرچه میم‌کوین‌های برتر کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند، اما همچنان عملکرد بهتری نسبت به میم‌کوین‌های افراد مشهور داشته‌اند. گزارش‌ها حاکی از آنند که میم‌کوین‌های افراد مشهور پس از رشد اولیه خود در ماه ژوئن، یک افت قیمتی بیش از ۹۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند.

در اوایل هفته جاری، یکی از تحلیلگران معروف حوزه کریپتو به نام علی مارتینز اظهار داشت که دوج‌کوین پس از یک دوره روند جانبی، تمایل به صعود دارد و در همین راستا، مقادیر بیشتری از این توکن را خریداری کرده است.

قیمت DOGE طی دو هفته گذشته تا ۱۴ درصد رشد داشته، با این حال، قیمت این میم‌کوین همچنان ۸۲.۲ درصد از سقف تاریخی خود که در چرخه صعودی ۲۰۲۱ ثبت شده بود، پایین‌تر است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات