این چهار آلت‌کوین را در ماه سپتامبر زیر نظر بگیرید؛ رکوردهای جدیدی در راه است!

  • توسط: admin
این چهار آلت‌کوین را در ماه سپتامبر زیر نظر بگیرید؛ رکوردهای جدیدی در راه است!


زمان مطالعه: 4 دقیقه

در حالی که بسیاری از آلت‌کوین‌ها در حفظ روند صعودی خود در چرخه کنونی بازار، با مشکل مواجه شده‌اند، برخی از آن‌ها نشانه‌هایی از پتانسیل دستیابی به رکوردهای جدید قیمتی را نشان می‌دهند.

در ادامه به بررسی چهار آلت‌کوین با امکان رسیدن به سقف‌های جدید قیمتی در ماه سپتامبر می‌پردازیم:

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

کاسپا (KAS)

کاسپا (KAS)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) مشابه بیت‌کوین (BTC)، یکی از آلت‌کوین‌هایی است که پتانسیل دستیابی به سقف قیمتی جدید را دارد. قیمت KAS در حال حاضر ۰.۱۶ دلار است و از ماه ژوئن تا اوایل آگوست به طور مداوم به سقف‌های جدیدی دست یافته است.

خرید سریع KAS!
فقط با 10 هزار تومان KAS را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید KAS

شاخص جریان پول (MFI) کاسپا نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در وضعیت اشباع فروش قرار دارد که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش احتمالی قیمت باشد. بر همین اساس، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت KAS ممکن است در ماه سپتامبر به ۰.۲۱ دلار یا بالاتر برسد. البته این پیش‌بینی در صورت رکود بازار ممکن است تغییر کند و قیمت تا ۰.۱۴ دلار کاهش یابد.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB) که در حال حاضر با قیمت ۵۴۰.۲۶ دلار معامله می‌شود، حدود ۲۵ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود قرار دارد. در نمودار هفتگی، قیمت BNB یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده که ممکن است به افزایش یا کاهش قیمت منجر شود. با این حال، معامله BNB بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه، نشان‌دهنده احتمال شکل‌گیری روند صعودی است.

اگر فشار خرید برای BNB در ماه سپتامبر افزایش یابد، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به سقف جدیدی در حدود ۷۵۰ دلار برسد. البته، اگر فرآیند آزاد شدن مدیرعامل سابق بایننس، چانگ‌پنگ ژائو، به تأخیر بیفتد، احتمال تغییر این سناریو وجود دارد.

برت (BRETT)

قیمت میم‌کوین برت (BRETT) هم که بر روی شبکه لایه ۲ بیس (Base) ساخته شده، ممکن است در ماه سپتامبر به سقف جدیدی برسد. این توکن در حال حاضر با قیمت ۰.۰۸۱ دلار معامله می‌شود و در ماه ژوئن به سقف ۰.۱۹ دلار رسیده بود.

نمودار ۴ ساعته برت نشان‌دهنده تشکیل یک الگوی مثلث صعودی است که معمولاً به افزایش قیمت منجر می‌شود. چنین افزایشی، قیمت برت را به ۰.۲۰ دلار خواهد رساند. البته اگر برت در ماه سپتامبر انباشت قابل‌توجهی را تجربه نکند، ممکن است این پیش‌بینی صعودی نقض شود و قیمت تا ۰.۰۷۹ دلار کاهش یابد.

مانترا (OM)

در این لیست، نام مانترا (OM)، یکی از برترین آلت‌کوین‌های بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) نیز به چشم می‌خورد. سقف قیمتی OM در ۲۲ ژوئیه ۱.۴۲ دلار بود، اما از آن زمان ۳۷ درصد کاهش یافته است.

از نظر تکنیکال، OM یک الگوی کنج نزولی را تشکیل داده که نشان‌دهنده ضعف فروشندگان است. اگر خریداران از این فرصت استفاده کنند، یک رالی قیمتی قوی آغاز خواهد شد. در صورت غلبه قیمت بر سطح مقاومتی ۱.۱۵ دلار، مانترا بار دیگر به ۱.۴۲ دلار خواهد رسید، اما اگر این الگو نقض شود، احتمال کاهش قیمت تا ۰.۶۲ دلار وجود خواهد داشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات