اگر ارزش بازار اتریوم به بیت‌کوین برسد، قیمت ETH به چه رقمی خواهد رسید؟

  • توسط: admin
اگر ارزش بازار اتریوم به بیت‌کوین برسد، قیمت ETH به چه رقمی خواهد رسید؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، به عنوان نزدیک‌ترین و بزرگ‌ترین رقیب بیت‌کوین (BTC) شناخته می‌شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آنند که قیمت اتریوم می‌تواند با دستیابی به ارزش بازار بیت‌کوین، ۳۰۹ درصد افزایش یابد.

در حال حاضر، قیمت اتریوم به ۲۶۴۸ دلار رسیده و ارزش بازار آن حدود ۳۱۸.۲ میلیون دلار است. هرچند این رقم قابل‌توجه است و اتریوم در حوزه‌ امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دیگر بخش‌ها به‌طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما با ارزش بازار فعلی بیت‌کوین (۱.۲۹۸ تریلیون دلار) فاصله زیادی دارد.

با این حال، انتظار می‌رود که با انتقال بلاکچین اتریوم به یک سیستم اثبات سهام و افزایش پذیرش سازمانی آن، قیمت ETH بهبود یابد و به یک رقیب جدی برای بیت‌کوین تبدیل شود.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند در صورتی که ارزش بازار اتریوم به ۱.۲۹۸ تریلیون دلار برسد، با توجه به میزان عرضه در گردش آن، قیمت اتریوم به حدود ۱۰،۷۸۵ دلار خواهد رسید.

در همین راستا، ویتالیک بوترین، خالق و یکی از بنیانگذاران اتریوم، به‌تازگی اصول کلیدی برای رشد و پذیرش اتریوم را ارائه کرده است. او بر اهمیت توسعه متن باز، استانداردهای باز، اولویت دادن به تمرکززدایی و امنیت و همچنین، ضرورت همکاری در راستای اهداف اتریوم تأکید کرده است.

این اصول، در صورت اجرای مؤثر، می‌توانند جذابیت اتریوم را افزایش دهند و پتانسیل آن برای رقابت با بیت‌کوین را تقویت کنند.

در این میان، نگاهی به نمودار اتریوم نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز از اوایل سال ۲۰۲۴ دچار اصلاح قابل‌توجهی شده و از ۳۹۷۴ دلار به ۲۶۴۸ دلار کاهش یافته است.

اگر فشار فروش فعلی همچنان ادامه پیدا کند، قیمت اتریوم ممکن است تا ۱۸.۷ درصد دیگر کاهش یابد و به خط روند حمایتی مهمی برسد که در گذشته به‌عنوان یک منطقه انباشت کلیدی عمل کرده و موجب افزایش قیمت شده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات