انتشار اولین پست چانگ‌پنگ ژائو پس از آزادی؛ آیا او به دنیای کریپتو برمی‌گردد؟

  • توسط: admin
انتشار اولین پست چانگ‌پنگ ژائو پس از آزادی؛ آیا او به دنیای کریپتو برمی‌گردد؟


Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل سابق بایننس سکوت خود را شکست و اولین پست خود را پس از آزادی از زندان منتشر کرد. در این پست، ژائو که دارایی خالص او 61 میلیارد دلار تخمین زده می شود، در مورد لذت های ساده مانند غذای خوب و بیش از یک میوه در روز صحبت می کند!

وی همچنین با بیان اینکه پس از مدتی استراحت برای مراحل بعدی زندگی خود تصمیم خواهد گرفت، اظهار داشت: همیشه فرصت‌ها در آینده بیشتر از گذشته است. ژائو همچنین از جامعه ارزهای دیجیتال به خاطر حمایت آنها در دوران سخت خود در زندان تشکر کرد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ژائو در ماه آوریل به چهار ماه زندان محکوم شد و در ماه ژوئن به یک زندان فدرال منتقل شد. اکنون که او آزاد شده است، او در مورد برخی از برنامه های آینده خود صحبت کرد و اعلام کرد که Giggle Academy، پروژه آموزشی جدید او، بخش مهمی از زندگی او خواهد بود.

ژائو همچنین توضیح داد که به حمایت از پروژه های بلاک چین و تامین مالی غیرمتمرکز ادامه خواهد داد. ژائو همچنین به هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی علاقه دارد و در حال کار بر روی تکمیل کتاب خود است که زمان زیادی برای او گرفته است.

مدیرعامل سابق بایننس همچنین اظهار داشت که صرافی پس از جدایی او همچنان به خوبی پیش می رود و این موفقیت را “رویای هر بنیانگذار” توصیف کرد.

با این حال، شایان ذکر است که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) از بازگشت او به مدیریت بایننس جلوگیری کرد.

البته، ژائو 90 درصد از سهام بایننس را در اختیار دارد و انتظار می‌رود که نفوذ قابل توجهی بر شرکت داشته باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات