انباشت میلیونی ایتیر توسط آرتور هیز! موج جدید افزایش قیمت ATH در راه است؟

  • توسط: admin
انباشت میلیونی ایتیر توسط آرتور هیز! موج جدید افزایش قیمت ATH در راه است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس، این روزها با تغییرات چشمگیر در استراتژی‌های معاملاتی خود خبرساز شده است.

بر اساس داده‌های آن‌چین، هیز تمرکز خود را از توکن پندل (PENDLE) به توکن ایتیر یا ای‌تی‌اچ (ATH) تغییر داده و مقدار قابل‌توجهی از این رمزارز را انباشت کرده است. این حرکت استراتژیک نشان‌دهنده خوش‌بینی او نسبت به آینده ATH است.

داده‌های مربوط به تراکنش‌های آن‌چین نشان می‌دهند که هیز در تاریخ ۲۴ سپتامبر، ۳۰.۸۹ میلیون ATH به ارزش ۱.۹۲ میلیون دلار را از صرافی بای‌بیت خریداری کرده است.

خرید سریع ATH!
با یک کلیک ای تی اچ (ATH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ATH

این بزرگ‌ترین انباشت ATH توسط هیز تا کنون به حساب می‌آید. در دو روز گذشته، او مجموعاً ۴۷.۳۷ میلیون ATH به ارزش ۲.۹۴ میلیون دلار از صرافی‌های معتبر مانند بای‌بیت، اوکی‌ایکس (OKX) و کوکوین خریداری کرده که ذخایر ATH او را به ۹۳.۱۵ میلیون توکن به ارزش ۵.۹۷ میلیون دلار رسانده است.

با این حال، قیمت ATH در ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۴ درصدی به ۰.۰۶۳۳۷ دلار رسیده است. در همین زمان، قیمت پندل ۴ درصد افزایش یافته و به ۴.۱۳ دلار رسیده است. اما روند قیمت هر دو توکن در طول هفته گذشته صعودی بوده است.

انباشت ATH توسط هیز امیدهایی برای رشد قیمت این توکن در آینده ایجاد کرده و برخی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن ممکن است به اوج ۱ دلار برسد.

در همین حال، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که شاخص سود باز قراردادهای آتی ATH به ۲۷ میلیون دلار افزایش یافته که از سوگیری صعودی بازار نسبت به این ارز دیجیتال حکایت دارد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات