افزایش ۶۰۰ درصدی قیمت نیرو طی یک هفته؛ منتظر ثبت سقف تاریخی جدید باشیم؟

  • توسط: admin
افزایش ۶۰۰ درصدی قیمت نیرو طی یک هفته؛ منتظر ثبت سقف تاریخی جدید باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین نیرو (NEIRO) همزمان با بهبود بازار میم‌کوین‌ها، طی هفت روز گذشته بیش از ۶۰۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به وضعیت کنونی بازار، پیش‌بینی می‌شود که رشد این ارز دیجیتال ادامه‌دار باشد. اما آیا اکنون زمان خوبی برای خرید محسوب می‌شود یا خیر؟

پس از افزایش اولیه، قیمت توکن NEIRO با کاهشی ۹۱.۵ درصدی از سقف ۰.۲۷۷۹۰ دلار به ۰.۰۲۰ دلار سقوط کرد. اما در پی بهبود بازار، این میم‌کوین بار دیگر رشد کرد و با افزایش ۷۲۵ درصدی به ۰.۰۱۹۴۲ دلار رسید.

طی این صعود، قیمت بر مقاومت سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی غلبه کرد و سپس وارد فاز اصلاحی شد. اصلاح یادشده باعث افت ۱۱.۶۱ درصدی قیمت طی ۳۰ ساعت اخیر و تشکیل کندل‌های نزولی در نمودار ۴ ساعته شده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

تحلیل نمودار نیرو نشان‌دهنده شکست الگوی کف گرد با خط گردن در ۰.۱۶ دلار است. در صورت حمایت شدن قیمت پس از آزمایش مجدد این سطح، احتمالاً صعودی شدن روند نیرو تقویت خواهد شد.

در حال حاضر، خطوط مکدی (MACD) و سیگنال به حالت نزولی بازگشته‌اند و میله‌های منفی هیستوگرام‌ ظاهر شده‌اند. همچنین تقاطع طلایی خطوط میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه در نمودار ۴ ساعته به تأخیر افتاده است.

با تشدید اصلاح، احتمال آزمایش مجدد سطوح ۵۰ یا ۳۸.۲۰ درصد فیبوناچی به ترتیب در ۰.۱۵۰۷ و ۰.۱۲۰۷ دلار وجود دارد. در سناریوی خوش‌بینانه، ادامه روند صعودی با افزایش حجم معاملات می‌تواند باعث جهش شدید و عبور از سطح ۷۸.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۲۲ دلار شود.

در ادامه، انتظار می‌رود که این رالی صعودی در سطوح ۱.۲۷۲ یا ۱.۶۱۸ فیبوناچی در ۰.۳۴۷۰ و ۰.۴۳۵۰ دلار با مقاومت مواجه گردد.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات