افزایش ۱ میلیارد دلاری سرمایه‌ سولانا؛ مسیر صعود قیمت به ۲۰۰ دلار هموارتر شد!

  • توسط: admin
افزایش ۱ میلیارد دلاری سرمایه‌ سولانا؛ مسیر صعود قیمت به ۲۰۰ دلار هموارتر شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) پس از سقوط روز دوشنبه، به تدریج افزایش یافته و سطوح مقاومتی را که از اوایل جولای مشاهده نشده بود، آزمایش می‌کند. با ورود معامله‌گران بیشتر به بازار، پیش‌بینی می‌شود که صعود قیمت این ارز دیجیتال ادامه داشته باشد.

بر اساس نمودار روزانه، سقوط شدید روز دوشنبه که از سقف ۱۹۳ دلار آغاز شد، موجب ثبت کف ۱۰۹ دلار شد. این وضعیت با افزایش حجم پوزیشن‌های لیکوییدشده همراه بود که به وخامت شرایط افزود.

با این حال، خرید معامله‌گران در کف قیمت، بهبودی سریعی را به همراه داشت و قیمت به ۱۲۰ دلار رسید که امید به رشد بیشتر را زنده نگه داشت.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، مجموع پوزیشن‌های لیکوییدشده کریپتو از حدود ۱ میلیارد دلار در ۵ آگوست به نزدیک ۱۲۰ میلیون دلار در ۷ آگوست کاهش یافته است.

در این میان، افزایش چشمگیر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا، از ۳.۸ میلیارد دلار ثبت‌شده در ۵ آگوست به ۴.۸۱ میلیارد دلار فعلی، نیز به بهبود احساسات معامله‌گران کمک کرده و احتمال رسیدن قیمت SOL به ۲۰۰ دلار را به شدت افزایش داده است.

در حال حاضر، قیمت سولانا بالاتر از منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد که می‌تواند به عنوان یک سطح حمایتی عمل کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در ناحیه خنثی (۴۳) حرکتی صعودی دارد که سناریوی افزایش قیمت را تأیید می‌کند.

با این حال، برای اطمینان از روند صعودی، باید منتظر افزایش این شاخص به بالای سطح ۵۰ باشیم. در صورت ادامه صعود، اهداف قیمت سطوح ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ دلار خواهند بود.

در مقابل، اگر خطوط میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه در نمودار روزانه تقاطع مرگ را تشکیل دهند، این سناریوی صعودی باطل خواهد شد و قیمت کاهش خواهد یافت. در چنین شرایطی، احتمال آزمایش حمایت‌های ۱۴۰، ۱۳۰ و ۱۲۰ دلار وجود خواهد داشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات