افزایش ناگهانی ین ژاپن انحلال بیت کوین و طلا را تشدید می کند

  • توسط: admin
افزایش ناگهانی ین ژاپن انحلال بیت کوین و طلا را تشدید می کند


افزایش ناگهانی ین ژاپن منجر به نقدینگی قوی در سراسر طبقه دارایی شده است و 72 میلیون دلار در 24 ساعت از بیت کوین نقد شده است.

بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در اوایل روز پنجشنبه تحت فشار فروش شدیدی قرار گرفتند که در بحبوحه فروش جهانی سهام و به دنبال آن اصلاحی در وال استریت در روز چهارشنبه رخ داد، که جالب است زیرا افزایش ناگهانی قدرت ین ژاپن منجر به افزایش نقدینگی در بازار شد. همانند طلا، سهام و بیت کوین، جفت ین/دلار آمریکا در روز پنجشنبه به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته رسید که نشان می‌دهد شکاف نرخ بهره آمریکا و ژاپن همچنان به کاهش خود ادامه خواهد داد زیرا ین توسط صادرکنندگان قوی‌تر ژاپنی آسیب دیده است. ، Nikkei 225 را به سمت اصلاح فنی سوق داده است، اما این توسعه منجر به نقدینگی گسترده در سایر طبقات دارایی مانند طلا و بیت کوین شده است، بنابراین قدرت ین منبع نوسانات بیشتر در دارایی های جهانی پس از رسیدن به پایین ترین حد چند دهه در برابر ارزش ین است. کایل رودا، تحلیلگر ارشد بازار در Capital.Com به بلومبرگ گفت: دلار آمریکا در اوایل این ماه، ین ژاپن 6 درصد از پایین افزایش یافت، حرکتی که هفته آینده با انتشار شاخص های کلان ایالات متحده آزمایش خواهد شد. اهرم زدایی ناشی از انقباض مختصر ین، که باعث انحلال گسترده بازارها می شود.

سایر دارایی‌های ارزشی مانند طلا و نقره نیز اصلاح شدیدی را تجربه کردند، به طوری که طلا در زمان انتشار با 1.05 درصد کاهش به 2373.89 دلار در هر اونس رسید، در حالی که نقره بیش از 3 درصد کاهش یافت و به 27.87 دلار در هر اونس نقدینگی 24 ساعته در ارز دیجیتال رسید. بر اساس داده های Coinglass، بیش از 72 میلیون دلار خرید بیت کوین در 24 ساعت گذشته نقدینگی طولانی داشته است. سرمایه گذاران از نزدیک شاهد افزایش قدرت ین ژاپن خواهند بود تا ببینند چه اتفاقی می افتد، زیرا قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 3.3 درصد کاهش یافت و در زمان انتشار به زیر 64500 دلار رسید. توزیع Mt.Gox بین طلبکاران در دو روز گذشته.

با این حال، نمودار فنی و شاخص‌های زنجیره‌ای بیت‌کوین نشان می‌دهد که این می‌تواند یک فرصت خرید باشد و از اینجا می‌توان نزولی را محدود کرد، از سوی دیگر نقدینگی استیبل کوین به سرعت در حال افزایش است که می‌تواند یک مثبت کلی برای بیت‌کوین در آینده باشد. مورنو اظهار داشت که عرضه USDT و USDC دوباره در حال گسترش است که می تواند برای بیت کوین به طور کلی مثبت باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات