افزایش قیمت همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟

  • توسط: admin
افزایش قیمت همستر در ۲۴ ساعت گذشته! آیا رشدی مشابه نات‌کوین در راه است؟


Hamster Combat (HMSTR) از 28 سپتامبر 30.7 درصد از دست داده و در 48 ساعت گذشته بالای سطح پشتیبانی 0.004 دلار تثبیت شده است.

با این حال، حجم معاملات دیروز آن کمتر از میانگین بود که نشان دهنده قدرت کافی برای بهبود قیمت نیست.

در روز پنجشنبه، ساختار بازار به سمت نزولی در نمودار ساعتی تغییر کرد و قیمت به زیر سطح 0.0046 دلار سقوط کرد. علاوه بر این، روند کلی هفته گذشته نیز کاهشی بود.

اندیکاتور حجم متعادل (OBV) نتوانست بالاتر از حد شکسته شود، که نشانه عدم صعود است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در دو روز گذشته در نزدیکی سطح 50 قرار داشته است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بازار است.

اگر بیت کوین بتواند از سطح حمایت 60000 دلاری خود بازگردد، قیمت آلتکوین ها از جمله همستر نیز می تواند تقویت شود و خریداران بیشتری وارد بازار شوند. اگر قیمت HMSTR از 0.0049 دلار عبور کند، فرصت خرید برای رسیدن به سطوح بالاتر ایجاد می شود.

در 24 ساعت گذشته، پس از رسیدن به سطح حمایت 0.0045 دلار، قیمت همستر بیش از 6 درصد افزایش یافته و سود باز معاملات آتی این توکن نیز 8.91 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، شاخص سطح تامین مالی همچنان مثبت است و انتظارات بازار را برای روند صعودی نشان می دهد.

با این حال، شاخص دلتا تجمعی (CVD) نشان می دهد که حجم خرید در حال کاهش است و قیمت HMSTR احتمالاً بین 0.0045 دلار و 0.00494 دلار در چند روز آینده در نوسان است.

در همین حال، یکی از تحلیلگران رمزارز، کریپتو هانتر، امکان بهبود قیمت مشابه NatCoin را برای Hamster Combat پیشنهاد کرد. قیمت توکن NOT پس از ایردراپ Notcoin در اوایل سال جاری 80 درصد کاهش یافت، اما از آن زمان تا کنون 5 برابر افزایش یافته است.

نموداری که او به اشتراک گذاشت، شباهت هایی را در حرکت قیمت هر دو توکن HMSTR و NOT پس از ایردراپ نشان می دهد. CryptoHunter معتقد است که Hamster Kombat پتانسیل رشد بالایی دارد و می تواند از مرز 0.01 دلار عبور کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات