افزایش قدرت برخی آلت‌کوین‌ها در ماه اکتبر! این ۳ رمزارز را زیرنظر داشته باشید!

  • توسط: admin
افزایش قدرت برخی آلت‌کوین‌ها در ماه اکتبر! این ۳ رمزارز را زیرنظر داشته باشید!


تلاش قیمت بیت کوین برای مقابله با فشار نزولی؛ این راز بزرگ دیجیتال با افزایش بیش از 100 دلاری در 24 ساعت گذشته به بیش از 62000 دلار بازگشته است.

با امید روزافزون به بازگشت صعودی، برخی آلتکوین ها نیز قدرت پیدا کردند و توکن هایی مانند Chinalink (LINK)، Aptos (APT) و Ripple (XRP) توجه معامله گران را به خود جلب کردند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ریپل 1.74 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته و به بیش از 0.53 دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت Chinalink نیز 2.20 درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده 11.20 دلار قرار دارد.

قیمت Aptos نیز امروز بیش از 8 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه 9.29 دلار رسید و به نظر می رسد این افزایش قیمت به زودی دو رقمی خواهد شد.

به گزارش پلتفرم سانتیمنت، افزایش بحث درباره این توکن ها در شبکه های اجتماعی ممکن است نشانه رشد آینده آنها باشد.

بر اساس این گزارش، معامله گران در مورد برنامه Ripple ETP Bitwise هیجان زده هستند، در حالی که بحث های زیادی در مورد درخواست تجدید نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه تصمیمی که XRP را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی می کند، وجود دارد.

از سوی دیگر، خرید HashPalette توسط Aptos Labs می تواند پایه های این ارز را در ژاپن تقویت کند. علاوه بر این، راه اندازی صندوق جدید تجارت بلاک چین Aptos فرانکلین تمپلتون نشان دهنده علاقه روزافزون سازمان ها به این شبکه است.

ارتباط با سوئیفت (SWIFT) در زمینه فناوری بلاک چین و تعامل نیز آینده امیدوارکننده این توکن ها را برجسته می کند.

این خبر صرفا اطلاع رسانی است و به معنای توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات