افزایش فعالیت نهنگ‌های آوه همزمان با قرار گرفتن این رمزارز در بین برترین‌های امروز!

  • توسط: admin
افزایش فعالیت نهنگ‌های آوه همزمان با قرار گرفتن این رمزارز در بین برترین‌های امروز!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت آوه (Aave) در ۲۰ آگوست بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت و به ۱۲۹.۱۳ دلار رسید. این افزایش قیمت با فعالیت شدید نهنگ‌ها در بازار و همچنین بهبود کلی در بازار جهانی رمزارزها همراه بود.

در حال حاضر، آوه به چهلمین رمزارز بزرگ تبدیل شده است و ارزش بازار آن از ۱.۹۲ میلیارد دلار فراتر رفته است. با این حال، قیمت آوه همچنان ۸۰.۶ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۶۶۶.۸۶ دلار است. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با ۱۲۷.۲۹ درصد افزایش به ۳۲۸.۵۸ میلیون دلار رسیده است.

در همین زمان، شرکت تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) گزارش داد که نهنگ‌ها در عرض سه ساعت، ۳۱,۴۰۷ واحد AAVE به ارزش تقریبی ۳.۹۲ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

یکی از این نهنگ‌ها که با آدرس ۰x۳۷۳۷ شناخته می‌شود، ۸۱۳ اتریوم معادل ۲.۱۸ میلیون دلار خرج کرده تا ۱۷,۶۹۰ واحد AAVE با قیمت ۱۲۳ دلار، خریداری کند.

نهنگ دیگری با آدرس ۰x۱D۱۵ نیز ۱۳,۷۱۷ واحد AAVE به ارزش حدود ۱.۷۳ میلیون دلار را از صرافی بایننس برداشت کرده است. این نهنگ در مجموع ۱۹,۳۷۳ واحد AAVE به ارزش ۲.۴۵ میلیون دلار دارد.

فعالیت نهنگ‌های آوه، همزمان با بهبود وضعیت امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، افزایش یافته است. ادوارد ویلسون، رئیس بازاریابی در Nansen Analytics، به تغییر روند بازار از میم کوین‌ها به سمت پروژه‌های قوی‌تر دیفای اشاره کرده است. او این تغییر را نشانه‌ای از بلوغ بازار می‌داند که به رشد پایدار اهمیت بیشتری می‌دهد.

علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهند که دارایی آوه سرمایه‌گذاران باتجربه افزایش قابل توجهی داشته و از اوایل آگوست به حدود ۵ میلیون دلار رسیده است.

از طرفی، شکل‌گیری الگوی آدم و حوا در نمودار آوه، نشان‌دهنده پتانسیل قوی برای ادامه حرکت صعودی است. قابل توجه است که پیشنهاد مارک زلر برای اجرای برنامه بازخرید توکن آوه در ماه جولای نیز، موجب افزایش اعتماد به آینده این توکن شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات