افزایش علاقه سازمان‌ها به بازار کریپتو؛ ذخایر بیت‌کوین بلک‌راک رکورد شکست!

  • توسط: admin
افزایش علاقه سازمان‌ها به بازار کریپتو؛ ذخایر بیت‌کوین بلک‌راک رکورد شکست!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت سرمایه بلک‌راک به‌طور رسمی پرتفوی صندوق اوراق قرضه جهانی خود را به‌روزرسانی کرده که نشان‌دهنده افزایش چشمگیر ذخایر بیت‌کوین این شرکت است.

بر اساس گزارش‌ها، تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴، این صندوق ۱۶۰۰۰ سهم از صندوق تراست بیت‌کوین آی‌شیرز (IBIT) را نگهداری کرده که این رقم نسبت به ماه می که ۱۲۰۰۰ سهم بود، به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

این موضوع نشان‌دهنده‌ افزایش علاقه و اعتماد به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین از سوی یکی از بزرگترین مدیران دارایی جهان است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

افزایش تعداد سهام‌ها در شرایطی رخ داده که سرمایه‌گذاران سازمانی به‌طور فزاینده‌ای ETFهای بیت‌کوین را در سبدهای سرمایه‌گذاری خود قرار می‌دهند.

با عبور قیمت بیت‌کوین از مرز ۶۰,۰۰۰ دلار، بسیاری از شرکت‌های مالی به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو هستند.

افزایش سهم بلک‌راک در بازار ETFهای بیت‌کوین همچنین بیانگر تمایل گسترده‌تر نهادهای مالی به بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال است.

این افزایش تنها به بازار ایالات متحده محدود نمی‌شود، بلکه بازارهای دیگری مانند هنگ‌کنگ نیز شاهد رشد قابل‌توجهی در دارایی‌های تحت مدیریت ETFهای بیت‌کوین بوده‌اند.

این موضوع نشان‌دهنده‌ تقاضای جهانی برای محصولات رمزارزی تحت نظارت و همچنین، درک نهادهای بزرگ مالی از پتانسیل ارزهای دیجیتال برای تنوع‌بخشی به سبدهای سرمایه‌گذاری و محافظت در برابر نوسانات بازار است.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که بلک‌راک اکنون از گری‌اسکیل پیشی گرفته و دارایی‌های رمزارزی خود را به حدود ۲۲.۱۴ میلیارد دلار رسانده است، در حالی که دارایی‌های رمزارزی گری‌اسکیل ۲۱.۹۹ میلیارد دلار است.

در این میان، بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه خوش‌بینی مجدد است.

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین به ۶۳۰۰۰ دلار، نه تنها علاقه به این ارز دیجیتال را تقویت کرده، بلکه باعث افزایش توجه به آلت‌کوین‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که با سرمایه‌گذاران سازمانی بزرگ مانند بلک‌راک مرتبط هستند، شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات