افزایش شفافیت مالی با اقدام جدید اتر.فای؛ صعود قیمت ETHFI در راه است؟

  • توسط: admin
افزایش شفافیت مالی با اقدام جدید اتر.فای؛ صعود قیمت ETHFI در راه است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد اتر.فای (Ether.fi) که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه آن بیش از ۶.۶۹ میلیارد دلار است، برنامه‌هایی را برای انتقال توکن‌های ETHFI به کیف‌پول‌های چند امضایی مجزا طی دو روز آینده اعلام کرده است.

این حرکت با هدف جداسازی بهتر وجوه و افزایش شفافیت آنها انجام می‌شود، با این حال، این تصمیم باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی در جامعه کریپتو شده است.

از زمان راه‌اندازی قابلیت استیکینگ اتر.فای، تا کنون بیش از ۵.۳ میلیون توکن ETHFI استیک شده و این شبکه رشد قابل توجهی داشته است. حال، برای پیشبرد اهداف خود، اتر.فای این تصمیم جدید را گرفته است.

شایان ذکر است، یک ماه پیش، این بنیاد از تخصیص درآمد ماهانه پروتکل، تا حدود ۵۰ درصد، به بازخرید توکن‌ها و تأمین نقدینگی خبر داد. این ابتکار برای تقویت ذخایر خزانه‌داری این ارز دیجیتال و بهبود پویایی بازار توکن با ایجاد شرایط معاملاتی و تجربه کاربری بهتر طراحی شده است.

خرید سریع ETHFI!
با یک کلیک اتر فی (ETHFI) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ETHFI

اکنون در راستای ایجاد شفافیت بیشتر، دارندگان توکن حق رأی مستقیم در حاکمیت پروتکل اتر.فای را دارند. این شامل توانایی تأثیرگذاری بر تصمیمات کلیدی مانند ارتقای پروتکل، پارامترهای اقتصادی، برنامه‌های اعطای کمک‌هزینه و انتخاب اپراتورهای نود، می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته، اتر.فای با بیش از ۳ درصد افزایش روزانه به محدوده قیمتی ۲.۲۶ دلار رسید. اما در زمان نگارش این خبر، قیمت ETHFI کمی عقب‌نشینی کرده و با ۱.۴۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۲.۱۷ دلار قرار دارد.

ارزش بازار این رمزارز هم به ۲۴۷.۵۲ میلیون دلار کاهش یافته است. با این حال، حجم معاملات روزانه اتر.فای با ۲۱ درصد افزایش به ۹۰.۹۵ میلیون دلار رسیده است.

در این میان، سود باز قراردادهای آتی ETHFI نیز ۷.۶۴ درصد کاهش یافته و به ۷۳.۷۹ میلیون دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات مشتقات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی بوده و با ۱۸.۶۲ درصد افزایش به ۲۱۷.۹۴ میلیون دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات