افزایش تزریق استیبل‌کوین‌ به بازار! بیت‌کوین به سمت رکوردهای جدید پیش می‌رود؟

  • توسط: admin
افزایش تزریق استیبل‌کوین‌ به بازار! بیت‌کوین به سمت رکوردهای جدید پیش می‌رود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکسل آدلر (Axel Adler)، یکی از تحلیلگران شرکت کریپتوکوانت، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که میانگین ورودی دو استیبل‌کوین تتر (USDT) و یو‌اس‌دی‌کوین (USDC) به صرافی‌ها، طی روزهای اخیر افزایش قابل‌توجهی داشته است.

به گفته آدلر، این امر نشان‌دهنده افزایش تقاضا در میان کاربران است و می‌تواند در نهایت به نفع قیمت بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال تمام شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

با افزایش تقاضا، به نظر می‌رسد قیمت ارزهای دیجیتال برتر، به ویژه بیت‌کوین، در آینده‌ای نزدیک دچار تغییرات چشمگیری خواهد شد. در نمودار زیر، روند میانگین متحرک ۳۰ و ۳۶۵ روزه جریان خالص USDT و USDC نشان داده شده است.

همان‌طور که مشخص است، این شاخص طی رکوردشکنی‌های قیمت بیت‌کوین به شدت افزایش یافته است. بنابراین، می‌توان گفت که افزایش ورودی استیبل‌کوین‌ها به صرافی‌ها ارتباط مستقیمی با صعود قیمت بیت‌کوین دارد.

در طول مسیر دستیابی قیمت بیت‌کوین به سقف‌ تاریخی خود، ورودی استیبل‌کوین‌ها به صرافی‌ها به روزانه ۷۲ میلیارد دلار رسید و پس از ثبت این سقف قیمتی کاهش یافت.

با این حال، طی روزهای اخیر، این شاخص بار دیگر شروع به افزایش کرده و به مرز ۵۳.۸ میلیارد دلار در روز رسیده است. لذا پیش‌بینی می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال در آینده‌ای نزدیک، روند صعودی دیگری را آغاز کند.


منبع

بیت‌کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات