اطلاعیه مهم همستر کامبت: ۱۱.۲۵ درصد از ایردراپ هر کاربر به مدت ۱۰ ماه قفل می‌شود!

  • توسط: admin
اطلاعیه مهم همستر کامبت: ۱۱.۲۵ درصد از ایردراپ هر کاربر به مدت ۱۰ ماه قفل می‌شود!


همستر کامبت اطلاعیه جدیدی را در شب قبل منتشر کرد و نحوه توزیع ایردراپ فصل اول خود را توضیح داد.

خلاصه خبر

۱۳۱ میلیون نفر در ایردراپ همستر‌ کامبت واجد شرایط شده‌اند.

از روز قبل بخش Unclaimed همستر‌ کامبت به Vesting تغییر کرده است.

بازی همستر کامبت اعلام کرده که بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر از ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) داشته‌‌ است. با این حال ۱۳۱ میلیون نفر در ایردراپ آن در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) واجد شرایط شده‌اند. علاوه بر این تنها حدود ۲.۳ میلیون کاربر (کم‌تر از ۲ درصد از کاربران همستر کامبت) از ایردراپ آن محروم شده‌اند.

از بین کاربران تاییدشده‌، ۳۰.۶ میلیون نفر روش برداشت خود را تعیین نکرده‌اند. با این حال همستر کامبت تاکید کرد که این افراد هنوز هم می‌توانند روش برداشت توکن‌های خود را مشخص کنند.

علاوه بر این بازی مذکور خاطرنشان کرد که از کل عرضه ۱۰۰ میلیارد واحدی توکن همستر کامبت، ۷۵ درصد از طریق ایردراپ بین کاربران آن توزیع می‌شود. ۶۰ درصد از این مقدار بعد از فصل یک (یعنی در روزهای آینده) توزیع خواهد شد.

با این حال کاربران تنها به ۸۸.۷۵ درصد از ایردراپ خود دسترسی خواهند داشت. ۱۱.۲۵ درصد بقیه هم ده ماه بعد از لیست شدن توکن همستر کامبت، آزاد می‌شود. علاوه بر این ۱۵ درصد از عرضه کل توکن همستر کامبت در فصل دوم آن توزیع می‌شود. شایان ذکر است که از روز قبل بخش Unclaimed همستر‌ کامبت به Vesting تغییر کرده است.

این بخش نشان‌دهنده همان توکن‌هایی است که طی ایردراپ اولیه همستر کامبت قابل برداشت نیست. به عبارت دقیق‌تر این بخش نشان‌دهنده ۱۱.۲۵ درصد از توکن‌های دریافتی هر کاربر است که تا ۱۰ ماه بعد از لیستینگ قفل می‌شود.

اطلاعیه همستر‌ کامبت

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار بازی‌های کریپتویی
قیمت وات کوین (WAT) امروز ۲ مهر به تومان و دلار
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار بازی‌های کریپتویی
نارضایتی کاربران از قیمت پایین و ریزش سریع راکی رابیت
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات