اشتباه بزرگ آرتور هیز در فروش پندل؛ قیمت PENDLE ناگهان اوج گرفت!

  • توسط: admin
اشتباه بزرگ آرتور هیز در فروش پندل؛ قیمت PENDLE ناگهان اوج گرفت!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرتور هیز، سرمایه‌گذار معروف و مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، اخیراً ۳۵۰ هزار توکن پندل (PENDLE) را با ضرری ۳۵ درصدی به فروش رساند. این معامله برای هیز زیانی حدودا ۷۹۰ هزار دلاری در پی داشت.

هیز بین ۲۰ می تا ۲۱ ژوئن حدود ۳۹۳ هزار توکن پندل را با قیمت ۵.۶ دلار به ازای هر توکن خریداری کرده بود، اما به دلیل کاهش شدید قیمت این رمزارز، مجبور به فروش آن‌ها با ضرر شد. پیش از این فروش، او توکن‌ها را به صرافی‌های بایننس و بای‌بیت منتقل کرده بود.

بر اساس داده‌های بازار، پندل در آوریل ۲۰۲۴ به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷.۵۲ دلار رسید، اما پس از آن ۵۲.۹۹ درصد کاهش یافت. شایان ذکر است، هیز معتقد است که کاهش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی جهان ممکن است عدم اطمینان بیشتری را برای دارایی‌های پرریسک ایجاد کند.

خرید سریع PENDLE!
با یک کلیک پندل (PENDLE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PENDLE

با وجود این، پندل به توسعه اکوسیستم خود ادامه می‌دهد و به دنبال افزایش ارزش خود در بلندمدت است. در همین راستا، این شرکت اخیراً همکاری‌هایی با سولو پروتکل (SolvProtocol) و کورن (Corn) اعلام کرده است.

هدف از این همکاری، میزبانی از SolvBTC.BBN است که انتظار می‌رود این توکن لیکویید استیکینگ در دسامبر سال آینده راه‌اندازی شود.

نکته جالب توجه این است که علی‌رغم فروش اخیر هیز، قیمت پندل طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد قابل‌توجهی مواجه شده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت پندل با افزایشی بیش از ۳۰ درصد نسبت به روز گذشته، به ۴.۳۳ دلار رسیده است.

همزمان با این افزایش قیمت، ارزش بازار پندل به ۶۹۸.۵۲ میلیون دلار رسیده و این توکن در رتبه ۹۳ برترین رمزارزها از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. حجم معاملات پندل نیز با رشد چشمگیر ۲۶۰ درصدی نسبت به روز گذشته، به بیش از ۳۶۳ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، لازم به ذکر است که علی‌رغم نوسانات بازار، نگرش بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به پندل همچنان مثبت است؛ به طوری که ۸۸ درصد از فعالان بازار نسبت به این توکن خوش‌بین هستند و تنها ۱۲ درصد دیدگاه نزولی دارند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات