ارتش شیبا آماده باشید؛ متاورس شیبا به زودی رونمایی می‌شود!

  • توسط: admin
ارتش شیبا آماده باشید؛ متاورس شیبا به زودی رونمایی می‌شود!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی تیم شیبا اینو (SHIB) درباره پروژه متاورس شیبا (Shib The Metaverse) توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا، اعلام کرده که زمان عرضه این پروژه متاورسی نزدیک است. این خبر باعث افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال شده است.

لوسی در تاریخ ۲۹ سپتامبر جزییات مهمی را در مورد این متاورس منتشر کرد و گفت که این دنیای مجازی قرار است به مرکز اصلی گردهمایی جامعه شیبا تبدیل شود؛ جایی که کاربران می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

در این متاورس، کاربران می‌توانند درباره ایده‌های جدید صحبت کنند، به پیشنهادات مهم رأی بدهند و برای آینده اکوسیستم شیبا استراتژی‌سازی کنند. انتظار می‌رود که این حرکت، باعث افزایش فعالیت‌‌ها در اکوسیستم شیبا شود و جذابیت آن را برای کاربران افزایش دهد.

علاوه بر این، پیشرفت‌های دیگری نیز توسط لوسی اعلام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به فراهم شدن امکان پرداخت‌های فیات در شبکه لایه ۲ شیباریوم اشاره کرد که تحولی بزرگ برای این اکوسیستم محسوب می‌شود.

همچنین، لوسی به بررسی پروتکل zkKYC توسط تیم توسعه‌دهنده شیبا اشاره کرد که روشی برای تأیید هویت کاربران بدون افشای اطلاعات شخصی آن‌هاست.

با وجود این پیشرفت‌ها، قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته با افتی ۶ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۸۳ دلار رسیده است، اما همچنان در بازه هفتگی، رشدی ۲۷.۸ درصدی را تجربه می‌کند.

در این میان، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نیز از افت ۸ درصدی شاخص سود باز قراردادهای آتی شیبا و نزول ۴۱ درصدی حجم معاملات مشتقات آن حکایت دارند که نشانه‌ای از کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به دلیل افت اخیر قیمت است.

با این حال، پیشرفت‌های اخیر و عملکرد این ارز دیجیتال در تایم‌فریم‌های بزرگ‌تر، احساسات متفاوت و مثبتی را در بازار به وجود آورده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات