ادغام اینجکتیو و اوندو؛ فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌ دارایی‌های واقعی!

  • توسط: admin
ادغام اینجکتیو و اوندو؛ فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌ دارایی‌های واقعی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ارز دیجیتال اینجکتیو (Injective) در آخرین اطلاعیه خود، از ادغام اوندو‌ فایننس (OndoFinance) در پلتفرم خود خبر داده است.

این مشارکت که از امروز آغاز شده، فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاران سازمانی ایجاد می‌کند و پیشنهادات سرمایه‌گذاری در توکن‌های دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) را در اکوسیستم گسترش می‌دهد.

اینجکتیو طی این ادغام، توکن USDY را که یک ابزار خزانه‌داری نوآورانه محسوب می‌شود، به پلتفرم خود اضافه کرده و به طور بالقوه نحوه تعامل دارایی‌های مالی سنتی با برنامه‌های کاربردی دیفای را متحول می‌کند.

خرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید INJ

به این ترتیب، توکن USDY از این پس برای استفاده در برنامه‌های ساخته شده بر بستر اینجکتیو در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که در پی این به‌روزرسانی، کارایی و بازدهی سرمایه‌ها در این شبکه افزایش یابد.

علاوه بر این، پیشنهادات سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه‌داری توکنیزه‌شده (tokenized treasury offerings) به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، از جمله صرافی‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های معاملاتی، اضافه خواهد شد.

این مشارکت، جدیدترین تلاش اینجکتیو در راستای ماموریت جاری خود برای توکنیزه کردن دارایی‌های سنتی بر روی بلاکچین محسوب می‌شود. این پلتفرم همواره در خط مقدم پذیرش دارایی‌های توکنیزه‌شده، به ویژه از طریق ماژول RWA خود بوده است.

در همین حال، اینجکتیو اخیرا از صندوق سرمایه‌گذاری AINJ که با همکاری شرکت ۲۱ شیرز (۲۱Shares) راه‌اندازی شده، رونمایی کرده است. این محصول نوآورانه به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق خرید سهم در صرافی‌های سنتی و کارگزاری‌ها، از نوسانات قیمت توکن INJ بهره ببرند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات