آیا همستر کامبت بعد از ایردراپ، مسیر نات کوین را طی خواهد کرد؟

  • توسط: admin
آیا همستر کامبت بعد از ایردراپ، مسیر نات کوین را طی خواهد کرد؟


معاملات همستر کامبت (HMSTR) بالاخره در 26 سپتامبر، در صرافی‌های بزرگ دنیا، انجام می‌شود. این بازی مبتنی بر بلاک چین TON ، آمار خیره‌کننده‌ای را در بخش بازی‌های بلاک چین ثبت کرده و توانسته است بیش از 300 میلیون بازیکن را جذب کند.

در مقایسه، بازی نات کوین (NOT)، قبل از ایردراپ حدود 35 میلیون بازیکن داشت و پس از توزیع توکن، 11.5 میلیون هولدر به آن جذب شدند. با این وجود، توکن NOT بلافاصله پس از ایردراپ با 80 درصد اصلاح قیمت مواجه شد. حال سوال اینجاست که آیا همستر نیز مسیری مشابه را طی خواهد کرد؟

برای توکن همستر کامبت (HMSTR) پس از ایردراپ چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پایگاه عظیم بازیکنان همستر کامبت نشان می‌دهد که ایردراپ آن، دست بالاتر را نسبت به نات کوین دارد. با این حال، این مقیاس می‌تواند فشار فروش را افزایش دهد؛ زیرا بسیاری از کاربران برای نقد کردن درآمد خود عجله خواهند داشت.

لازم به ذکر است که نقد کردن ایردراپ در بازار کریپتو، امری رایج است و کاربران از لذت دریافت پول واقعی هیجان‌زده هستند. برای مثال، یونی‌ سواپ (UNI) پس از ایردراپ در سپتامبر 2020 فروش قابل‌توجهی را تجربه کرد. علی‌رغم هیجان اولیه کاربران، قیمت UNI نزدیک به 90 درصد کاهش یافت.

به طور مشابه، اپتوس (APT) در اکتبر 2022 شاهد سقوط قیمت پس از ایردراپ خود بود. پس از توزیع توکن‌ها بین کاربران اولیه، APT در عرض یک روز 40 درصد کاهش یافت و سیلی از سفارش‌های فروش را ثبت کرد.

در روزهای اول پس از ایردراپ، پروژه‌ها در مرحله کشف قیمت خواهند بود. به همین دلیل است که این دارایی‌ها، سایه‌های بلندی را در اولین کندل‌های روزانه و هفتگی خود تشکیل می‌دهند که نشان‌دهنده فشار فروشندگان است.

به عبارت دیگر، فروشندگان کنترل بازار را به دست می‌گیرند و تنها چیزی که دنبال می‌کنند، پول نقد است. احتمالاً همین اتفاق برای قیمت توکن HMSTR، در هفته اول معاملات آن رخ خواهد داد.

فروش آسان همستر در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

فروش همستر

با این حال، در نهایت ممکن است بازیابی قیمت شارپی را برای HMSTR شاهد باشیم.

با کاهش 80 درصدی قیمت نات کوین پس از ایردراپ، خریداران باهوش شروع انباشت کردند و باعث شدند که قیمت این رمزارز به سقف جدیدی در حدود 0.0293 دلار در ژوئن 2024 برسد. از آن زمان، توکن NOT کم و بیش در یک مسیر کمی نزولی تثبیت شده است.

این دوره تثبیت با کاهش حجم آن‌چین مطابقت دارد که نشان‌دهنده کاهش علاقه معامله‌گران به این پروژه، با راه‌اندازی سایر ایردراپ‌های تلگرام است.

الگوی قیمت و حجم فعلی در NOT نشان می‌دهد که همستر کامبت می‌تواند مسیر مشابهی را دنبال کند و پس از سقوط و رسیدن به سقفی تاریخی در مرحله کشف قیمت، تثبیت شود.

رفتار قیمت و حجم نات کوین یک استراتژی متداول پس از ایردراپ را نشان می‌دهد: معامله‌گران از فرصت کاهش شدید قیمت، برای خرید توکن‌ها استفاده می‌کنند. این رفتار نشان‌دهنده خوش‌بینی به سودهای بالقوه بلندمدت، علی‌رغم فشار فروش اولیه است.

آمار کاربران Hamster Kombat یک شاخص کلیدی از پتانسیل این توکن برای بازیابی سریع قیمت است. 300 میلیون بازیکن و 80 میلیون کاربر فعال نشان می‌دهد که بسیاری از بازیکنان ممکن است ترجیح دهند توکن‌های خود را برای بلندمدت هولد کنند تا از سود آن بهره مند شوند.

دلیلش این است که بر خلاف مکانیک بازی ساده نات کوین، همستر کامبت بازی بسیار غنی‌تری را ارائه می‌دهد. بازیکنان نقش مدیر عامل یک صرافی مجازی کریپتویی را بر عهده می‌گیرند و وظایف مختلفی مانند مدیریت تیم‌ها و ارتقای صرافی خود را انجام می‌دهند – یک مفهوم بازی بسیار جالب‌تر از نات کوین!

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
۳ سیگنال مهم برای رسیدن قیمت بیت کوین به 250 هزار دلار
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
رشد 100 درصدی ایپ کوین (APE) در یک روز: داستان چیست؟
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
تست دوم – مجله نوبیتکس
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ماسک امپایر در نوبیتکس لیست می‌شود
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات