آیا آلت سیزن منتفی است؟ بررسی داده‌ها برای ارزیابی چشم‌انداز آینده

  • توسط: admin
آیا آلت سیزن منتفی است؟ بررسی داده‌ها برای ارزیابی چشم‌انداز آینده


تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام مستعار Moustache در توییتی به بررسی نمودار دامیننس بیت کوین پرداخت و عقیده دارد که این شاخص، که نقش مهمی در شروع آلت سیزن دارد، نزدیک به سقوط است.

او نوشت: تقاطع نزولی اندیکاتور MACD در بازه زمانی 3 هفته‌ای، می‌تواند معامله گران ارزهای دیجیتال و علاقمندان به آلت کوین‌ها را به وجد بیاورد.

دامیننس بیت کوین در بازه زمانی 3 هفته‌ای

دامیننس بیت کوین، ارزش بازار بیت کوین را به عنوان درصدی از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال اندازه‌گیری می‌کند. وقتی کاهش یابد، به این معنی است که بیت کوین در حال از دست دادن سهم خود از بازار است که یک اتفاق کلیدی و مهم برای شروع آلت سیزن است.

حال سوال اصلی این است که چقدر به این رویداد نزدیک هستیم و چه سیگنال‌هایی از آلت سیزن صادر شده است؟

شواهد نشان می‌دهد هنوز دوران پادشاهی بیت کوین است

نمودار هفتگی دامیننس بیت کوین از اوایل سال 2023 یک روند صعودی پایدار را نشان می‌دهد. این روند در سال جاری، بین آوریل و جولای متوقف شد، اما دوباره افزایش خود را از سر گرفت.

دامیننس بیت کوین در بازه زمانی هفتگی

در این بین، رشد قوی دامیننس بیت کوین بر جریان ورودی سرمایه به دیگر رمزارزها اثر منفی گذاشت.

سطوح مقاومت در 60 و 70 درصد، به ویژه دومی، می‌تواند نواحی مهم برای شروع روند نزولی دامیننس بیت کوین باشد.. این می‌تواند سرآغازی بر شروع آلت سیزنی باشد که مدت هاست بسیاری از سرمایه گذاران بازار منتظر آن هستند.

شاخص آلت سیزن

شاخص آلت سیزن نیز در حال حاضر در حوالی 22 در نوسان است. رسیدن این شاخص به بالای 75 از تسلط محکم آلت کوین‌ها بر بازار خبر می‌دهد.

چشم‌انداز کلان بازار در مورد آلت کوین‌ها

معیار The Exchange Stablecoins Ratio، میزان ذخایر کل کوین‌ها بر ذخایر استیبل کوین‌ها در صرافی‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. کاهش در این شاخص نشان‌دهنده افزایش ذخایر استیبل کوین‌ها است که به نوبه خود افزایش قدرت خرید را تقویت می‌کند.

این معیار در شش هفته گذشته روند نزولی داشته و به پایین‌ترین سطح خود رسیده – که آخرین بار در مارس 2024 مشاهده شده است. به همین منظور، سرمایه گذاران می‌توانند امیدوار باشد که افزایش تقاضا باعث رشد قیمت‌ها در بازار شود.

خرید و فروش آسان اتریوم در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اتریوم

از سوی دیگر، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق صرافی رمزارز BitMEX، نیز دیدگاه کلان اقتصادی خود را از زمان شروع آلت سیزن بیان کرد.

او ارتباط بین RRP و جریان نقدینگی به دارایی‌های مالی؛ مانند طلا یا بیت کوین را بررسی کرد. آرتور هیز عقیده دارد که افزایش نقدینگی دلار، بیت کوین بالای ۷۰ هزار دلار و اتریوم بالای ۴ هزار دلار، پیش‌نیاز آلت سیزن خواهند بود.

فقط زمان ثابت می‌کند که آیا او درست می‌گوید یا خیر؛ اما در گذشته، یک رالی بزرگ بیت کوین، برای افزودن سرمایه به بازار کریپتو، لازم بود – سرمایه‌ای که پس از آرام گرفتن بیت کوین به سایز بخش‌های بازار سرازیر می‌شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ + کدهای قبلی
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
4 ایردراپ بزرگ در روزهای پایانی ماه اکتبر
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
این 3 آلت کوین را در هفته آخر اکتبر زیر نظر داشته باشید
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات