آوه مقاومت دو ساله را شکست! تحلیل نشانه‌های صعودی و پیش‌بینی قیمت AAVE

  • توسط: admin
آوه مقاومت دو ساله را شکست! تحلیل نشانه‌های صعودی و پیش‌بینی قیمت AAVE


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۷.۵ درصدی به ۱۷۰.۸۴ دلار رسیده که بالاترین سطح از ماه می ۲۰۲۲ به حساب می‌آید.

این حرکت موجب خروج قیمت این رمزارز از محدوده جانبی (۷۱ تا ۱۵۷ دلار) شده که طی دو سال گذشته در آن نوسان داشته و نوید آغاز یک رالی به سمت ۲۰۰ دلار را می‌دهد.

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حالت تثبیت قرار دارد، قیمت AAVE از جولای ۲۰۲۴ به طور پیوسته در حال بهبود بوده و الگوی صعودی کف و سقف‌های بالاتر را در نمودار روزانه تشکیل داده است.

این روند صعودی، قیمت را از ۷۱ دلار به محدوده ۱۷۰ دلار رسانده است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار AAVE نیز به ۲.۵۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همان‌طور که گفته شد، افزایش اخیر قیمت آوه نشان‌دهنده پایان یک دوره تثبیت دو ساله است. طبق توییت آرتور، بنیان‌گذار دیفاینس‌کپیتال (DefianceCapital)، خروج از این محدوده می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن قیمت به رکورد تاریخی خود و احیای مجدد حوزه دیفای باشد.

خریداران اکنون می‌توانند با افزایش فشار خود، مقاومت ۲۰۰ دلار را به چالش بکشند و سپس، قیمت را حتی تا ۲۶۰ دلار افزایش دهند. همچنین، هم‌راستایی مثبت میانگین‌های متحرک نمایی روزانه (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) نشان‌دهنده مومنتوم بالای بازار است.

در همین حال، طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، درصد توکن‌های AAVE نگهداری‌شده توسط نهنگ‌ها به ۵۵ درصد رسیده که نشان‌دهنده اعتماد آن‌ها به این دارایی و خوش‌بینی نسبت به آینده قیمت آن است.

به علاوه، پایین بودن موجودی توکن‌های AAVE در صرافی‌ها به کاهش فشار فروش اشاره دارد که معمولاً یک سیگنال صعودی به حساب می‌آید.

در طرف مقابل، در صورت تغییر جو بازار و از دست رفتن حمایت ۱۵۳ دلار، فروشندگان ممکن است قیمت آوه را کاهش دهند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات