آزادسازی ۶۴ میلیون توکن سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟

  • توسط: admin
آزادسازی ۶۴ میلیون توکن سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بلاکچین لایه ۱ سویی (SUI) امروز ۱ اکتبر، ۶۴.۱۹ میلیون توکن به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، معادل ۲.۴۰ درصد از عرضه کل در گردش خود را آزاد خواهد کرد. این موضوع باعث افزایش توجه سرمایه‌گذاران به سویی شده است.

معمولاً آزادسازی توکن‌ها منجر به نوسانات شدید و حتی کاهش قیمت می‌شود، اما تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال افت شدید قیمت سویی کم است و حتی ممکن است پس از این رویداد، ارزش این توکن افزایش یابد.

در ۳۰ روز گذشته، قیمت سویی رشد ۱۱۵ درصدی داشته است که بیشتر به دلیل راه‌اندازی صندوق تراست سویی (SUI Trust) توسط شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل بوده است.

خرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI

علاوه بر این، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی به بالاترین حد خود رسیده که نشان از افزایش اعتماد به پتانسیل این آلت‌کوین دارد.

در این میان، شاخص قدرت خریداران و فروشندگان (BBP) هم نشان می‌دهد که در حال حاضر، خریداران کنترل بازار را در دست دارند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت سویی با ۷.۷۸ درصد رشد روزانه، به محدوده ۱.۸۸ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با ۳.۷۷ درصد افزایش به حدود ۸۴۵ میلیون دلار رسیده که نشانه‌ای از ادامه رالی صعودی است.

در نمودار روزانه جفت ارز SUI/USD، این آلت‌کوین همچنان قدرت بالایی را نشان می‌دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه قرار گرفته که نشان‌دهنده ادامه روند صعودی است.

با این حال، سطح ۱.۹۰ دلار از نظر تاریخی به عنوان یک مقاومت مهم شناخته می‌شود و معامله‌گران باید به این سطح توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اگر سویی بتواند از مقاومت ۱.۹۰ دلار عبور کند، قیمت آن احتمالاً به ۲.۱۰ دلار خواهد رسید. اما در صورت فروش گسترده و برداشت سود توسط معامله‌گران، ممکن است قیمت تا ۱.۴۵ دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات