۵ نشانه در شبکه‌های اجتماعی که به شما می‌گویند کی وقت خرید ارز دیجیتال است!

  • توسط: admin
۵ نشانه در شبکه‌های اجتماعی که به شما می‌گویند کی وقت خرید ارز دیجیتال است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت تحقیقاتی سنتیمنت (Santiment)، بازار ارزهای دیجیتال ممکن است به کف قیمتی خود نزدیک شده باشد.

این شرکت بر این باور است که پنج کلمه کلیدی که در شبکه‌های اجتماعی به‌طور مکرر استفاده می‌شوند، می‌توانند به معامله‌گران نشان دهند که آیا بازار به‌طور بیش‌ازحد تحت تأثیر ترس قرار گرفته و آماده بازگشت است یا خیر.

برایان کوینلاوین (Brian Quinlavin) از سنتیمنت در ۲ اکتبر اعلام کرد که افزایش استفاده از پنج کلمه اصلی مرتبط با “ترس”، می‌تواند نشانه‌ای از وحشت فعالان بازار باشد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

این کلمات، که اغلب به عنوان کلمات “FUD” (مخفف ترس، عدم‌اطمینان و تردید) شناخته می‌شوند، به معامله‌گران کمک می‌کنند تا زمان احتمالی بازگشت قیمت‌ها را پیش‌بینی کنند.

اولین کلمه “crash” (سقوط) است؛ هنگامی که این کلمه به‌طور مکرر در شبکه‌های اجتماعی به‌کار می‌رود، معمولاً به معنای نزدیک شدن قیمت‌ها به کف و شروع روند بازگشت آن‌هاست.

کلمات دیگری مانند “sell” (فروش) و “dead” (مرده) نیز نشان‌دهنده این هستند که بازار به‌طور موقت در حال سقوط است، اما می‌تواند فرصتی را برای خرید افراد جسور فراهم کند.

کلمه چهارم “crackdown” (سرکوب) است که به اقدامات قانونی و نظارتی اشاره دارد. هرچند این موضوع ممکن است باعث ترس معامله‌گران شود، اما اغلب فرصت‌های خرید در زمان وحشت بیش‌ازحد را ایجاد می‌کند.

پنجمین کلمه “liquidation” (لیکوییدیشن) است که بسته به شرایط بازار می‌تواند معنای دوگانه‌ای داشته باشد. این کلمه زمانی که میزان لیکوییدیشن پوزیشن‌های شورت‌ به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، می‌تواند نشانه‌ای برای فرصت‌ خرید باشد.

کوینلاوین در پایان نتیجه‌گیری می‌کند که اتخاذ یک رویکرد مخالف با احساسات غالب در رسانه‌های اجتماعی، اغلب می‌تواند استراتژی سودمندی باشد.

به اعتقاد او، زمانی که احساسات در شبکه‌های اجتماعی به‌طور کامل به صعودی یا نزولی بودن گرایش دارند، معمولاً تصویر روشن‌تری از وضعیت واقعی بازار ارائه می‌شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات