۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر رشد قرار دارند؟

  • توسط: admin
۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر رشد قرار دارند؟


معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال در ماه های اخیر به دلیل عدم وجود علائم صعودی تحت فشار بوده اند، اما انتظار می رود این وضعیت با شروع اکتبر تغییر کند. از لحاظ تاریخی، اکتبر به عنوان یک ماه صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود و در این ماه علاقه سرمایه گذاران به این طبقه دارایی در حال افزایش است.

رشد انفجاری هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی مدت زیادی است که توجه ها را به خود جلب کرده است و توکن های مرتبط با این فناوری نیز در این ماه نتایج مثبتی ارائه کرده اند. ارزش کل بازار این دارایی ها در 30 روز گذشته با 23 درصد افزایش از 27 میلیارد دلار به 33 میلیارد دلار رسیده است. رایان لی، تحلیلگر ارشد Bitgate، نسبت به آینده این بخش ابراز خوش بینی کرد و اشاره کرد که با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، علائم اولیه سیاست می تواند بر احساسات بازار تأثیر بگذارد.

پنج توکن برتر هوش مصنوعی نیز در میان 30 دارایی رمزنگاری برتر قرار دارند و در صورت ادامه روند صعودی آنها، انتظار می‌رود ارزش کل بازار توکن‌های هوش مصنوعی در ماه اکتبر به 41 میلیارد دلار برسد.

قیمت بیت کوین در آستانه 70 هزار دلار است

قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر 7.8 درصد افزایش یافت و به 63658 دلار رسید. این ارز دیجیتال اکنون با دو مقاومت مهم در 65000 دلار و 70000 دلار مواجه است.

در همین رابطه مت منا یکی از کارشناسان بازار نیز گفت: با کاهش بلاتکلیفی مربوط به انتخابات، بازار واکنش مثبتی نشان داده و قیمت ها شروع به افزایش خواهد کرد.

فرصتی برای ثبت یک رکورد جدید از سوی

کریپتوکارنسی Sui (SUI) در ماه سپتامبر بیش از 113 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 1.70 دلار معامله می شود. اکنون خریداران در تلاش هستند تا این قیمت را به عنوان سطح حمایتی تثبیت کنند. در همین حال، ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) در شبکه Sui نیز به مرز یک میلیارد دلار رسیده است و مت منا پیش بینی می کند که جذب کاربران و توسعه دهندگان به این بلاک چین ادامه یابد.

البته، فروش و کسب سود می تواند به رالی ارز دیجیتال آسیب برساند و اگر قیمت به زیر 1.70 دلار سقوط کند، روند صعودی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

در نهایت با توجه به پیش بینی های انجام شده به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر شاهد تغییرات مثبتی باشد که می تواند رفتار و روحیه سرمایه گذاران را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات