۳ میم‌کوین سولانا با پتانسیل رشد بیش از ۵۰۰ درصدی!

  • توسط: admin
۳ میم‌کوین سولانا با پتانسیل رشد بیش از ۵۰۰ درصدی!


در دنیای کریپتو، میم کوین های سولانا به یکی از پایه های اصلی جامعه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند. در همین حال، memecoin هایی مانند DogWifeHat (WIF)، بانک (BONK) و PopCat (POPCAT) توانسته اند سودهای کلانی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان بیاورند.
این موفقیت ها منجر به جستجوی ممکوین های دیگری شده است که می توانند مانند آنها رشد کنند. در زیر سه میم کوین سولانا وجود دارد که ممکن است تا 500 درصد رشد کنند.

توجه: این خبر صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و به معنای توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

MYRO

Miro Token یکی از میم کوین های سولانا است که علیرغم اینکه با توکن های بزرگ دیگری مانند Bank و Wave همگام نیست، هنوز پتانسیل زیادی دارد. قیمت Miro قبلا مطابق با Vif بود، اما پس از یک سقوط عمیق، ارزش بازار آن به زیر 70 میلیون دلار سقوط کرد.
با این حال، میرو با حجم معاملات روزانه حدود 10 میلیون دلار همچنان توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. این توکن در پلتفرم های معتبری مانند Binance و Baybit نیز فهرست شده است. بازگشت Miro به بالاترین قیمت خود یعنی 0.44 دلار می تواند منجر به افزایش 900 درصدی قیمت شود.

WEN

پس از راه اندازی موفقیت آمیز، توکن One به قیمت 0.00051 دلار و ارزش بازار 510 میلیون دلار رسید. اما پس از سقوط، قیمت این توکن 83.6 درصد کاهش یافته و اکنون در موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری قرار دارد. مانند Miro، بازگشت وان به رکوردهای تاریخ می تواند 900 درصد سودآور باشد. اگر قیمت سولانا به رکورد جدیدی برسد، ارزش این ون می تواند به یک میلیارد دلار برسد.

پنگ

برخلاف میم های گربه و سگ، توکن پونگ توانست با کمک پنگوئن ها توجهات را به خود جلب کند. این توکن در بالاترین سطح خود یعنی 2.14 دلار، به ارزش بازار 210 میلیون دلاری رسید، اما اکنون بیش از 94 درصد از اوج خود فاصله دارد. بازگشت پنگ به اوج خود نیز می تواند منجر به افزایش بیش از 1000 درصدی قیمت شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات