۳ دلیل مهم برای آغاز آلت‌سیزن؛ آماده جهش قیمت‌ها باشیم؟

  • توسط: admin
۳ دلیل مهم برای آغاز آلت‌سیزن؛ آماده جهش قیمت‌ها باشیم؟


3 دلیل مهم برای شروع فصل خارج از فصل آیا برای افزایش قیمت آماده هستیم؟

فصل آلت کوین ممکن است نزدیکتر از حد انتظار باشد. اگر حرکت بازار شتاب بگیرد و سطوح مقاومت کلیدی شکسته شود، آلت کوین ها برای یک رالی قوی آماده می شوند.

در اینجا 3 دلیل وجود دارد که چرا تحلیلگران معتقدند شروع فصل alt نزدیک است.

بر اساس نمودار زیر، شاخص فصل پربار به کمترین مقدار خود از شهریور ماه رسیده است. این اندیکاتور درصد آلتکوین ها را نشان می دهد که عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند.

در ماه سپتامبر، یک الگوی واضح نشان داد که با افزایش قیمت بیت کوین، شاخص Altseason نیز افزایش یافت. با این حال، اخیرا قیمت بیت کوین از 60000 دلار به 68000 دلار افزایش یافت، در حالی که شاخص آلت کوین به کمتر از 10 درصد کاهش یافت. این نشان می دهد که احتمال بازگشت آلتکوین ها وجود دارد.

علاوه بر این، میم ها و هوش مصنوعی به عنوان روایت های پیشرو در بازار آلت کوین شناخته می شوند. بیشترین سهم در میان منافع فعالان بازار، ممکوین با 32 درصد و هوش مصنوعی با 21.84 درصد است. از دیگر بخش های مهم می توان به GameFi با 11.39 درصد و امور مالی غیرمتمرکز با 7.52 درصد اشاره کرد.

این نشان می دهد که بازاریابان به دنبال پروژه هایی هستند که با فرهنگ روز مرتبط باشد و بتواند رشد ویروسی ایجاد کند. در واقع، فعالان بازار به دنبال فرصت هایی خارج از بیت کوین و اتریوم هستند که ویژگی ها و پتانسیل منحصر به فرد آلت کوین ها را منعکس می کند.

در نهایت، ارزش کل بازار کریپتو، بدون احتساب بیت کوین و اتریوم، در حال حاضر 620 میلیارد دلار است که از اوج سالانه 777 میلیارد دلاری در آوریل کاهش یافته است. این کاهش نشان دهنده کوچک شدن بازار آلت کوین است.

اگر بازار بتواند از سطح مقاومت 644 میلیارد دلاری عبور کند، احتمال یک رالی جدید و قوی در آلتکوین ها وجود دارد که می تواند ارزش بازار این بخش را به 660 میلیارد، 709 میلیارد دلار و حتی 740 میلیارد دلار برساند که نشان دهنده 20 است. درصد افزایش نسبت از سطوح فعلی.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات