۳ ترفند برای کسب الماس بیشتر در فصل میانی بازی همستر کامبت

  • توسط: admin
۳ ترفند برای کسب الماس بیشتر در فصل میانی بازی همستر کامبت


زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) با پایان یافتن فصل اول خود، قصد دارد طی یک ایردراپ بزرگ، ۶۰ میلیارد توکن HMSTR را بین ۱۳۱ میلیون کاربر توزیع کند.

این ایردراپ به عنوان یکی از بزرگترین ایردراپ‌های دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌شود. علاوه بر این، تیم همستر کامبت اعلام کرده که پس از فصل میانی که هم‌اکنون آغاز شده، فصل دوم بازی را راه‌اندازی خواهد کرد.

فصل میانی همستر کامبت

فصل اول همستر کامبت با موفقیت به پایان رسید و این بازی توانست بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن و میلیون‌ها دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی جذب کند. اکنون قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر، توکن HMSTR در چندین صرافی بزرگ، از جمله بایننس، عرضه شود. با این حال، بازی با این ایردراپ به پایان نمی‌رسد و فصل میانی آن آغاز شده است.

الان ثبت نام کن، سریع بفروش!
همسترت توی ارزپلاس زودتر از همه‌جا نقد میشه!!




ثبت نام و فروش HMSTR

این فصل که به عنوان وقفه‌ای میان فصل‌های اول و دوم در نظر گرفته شده، چند هفته به طول خواهد انجامید و فرصتی برای بازیکنان فراهم می‌کند تا جوایز بیشتری را جمع‌آوری کنند. البته لازم به ذکر است که در این دوره، بازیکنان به جای ضربه‌زدن برای کسب درآمد، به جمع‌آوری الماس‌ها می‌پردازند که در فصل دوم ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. همچنین، تغییراتی در داشبورد بازی ایجاد شده تا تجربه کاربری بهبود یابد.

سه ترفند برای کسب بیشترین الماس‌

اگرچه در کل بازی، روش‌های مختلفی برای جمع‌آوری جوایز وجود دارد، سه روش اصلی برای جمع‌آوری بیشترین الماس در فصل میانی عبارتند از:

۱. انجام سایر بازی‌های مرتبط با همستر کامبت: بازیکنان می‌توانند با انجام بازی‌های دیگر در بخش کاردز (Cards)، الماس جمع کنند. این بازی‌ها از طریق فروشگاه‌های اپل و گوگل نیز قابل دسترسی هستند. پس از اتمام هر بازی، بازیکنان باید کدی را در داشبورد همستر کامبت وارد کنند تا جوایز خود را دریافت نمایند.

۲. انجام وظایف ساده: بازیکنان همچنین می‌توانند از طریق انجام کارهای ساده، مانند معرفی بازی به دوستان یا تماشای ویدیوهای یوتیوب، الماس کسب کنند. اگرچه این وظایف ممکن است خسته‌کننده به نظر برسند، ولی خوشبختانه فصل میانی فقط چند هفته طول خواهد کشید.

۳. خرج کردن برای کسب الماس بیشتر: در این بازی، بازیکنان همچنین می‌توانند با خرج کردن الماس‌ها، کارت‌های خود را ارتقاء دهند و در زمان‌های عدم فعالیت نیز الماس کسب کنند. برای این منظور، بازیکنان باید حداقل هر سه ساعت یکبار به بازی سر بزنند؛ زیرا پس از سه ساعت عدم فعالیت، فرآیند جمع‌آوری الماس متوقف می‌شود.

در نهایت باید گفت، فصل میانی فرصت خوبی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با جمع‌آوری الماس‌ها و آماده شدن برای فصل دوم، از جوایز بیشتری بهره‌مند شوند و به سودآوری بیشتری داشته باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات