یک روز تا عرضه توکن همستر کامبت؛ آخرین فرصت برای شکار پاداش‌ را از دست ندهید!

  • توسط: admin
یک روز تا عرضه توکن همستر کامبت؛ آخرین فرصت برای شکار پاداش‌ را از دست ندهید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای جامعه همستر کامبت، صرافی بایننس اعلام کرده که توکن‌های بایننس‌کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) به ارزش ۱۴ میلیارد تتر (USDT) را برای تسهیل ایردراپ ۳ میلیارد توکن HMSTR قفل کرده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شده بود، توکن HMSTR فردا ۲۶ سپتامبر، از طریق لانچ‌پول بایننس راه‌اندازی خواهد شد.

به این ترتیب، فقط یک روز تا پایان فرصت مشارکت در سرویس لانچ‌پول بایننس باقی مانده است. دارندگان توکن‌های بایننس‌کوین و فرست دیجیتال یواس‌دی هنوز فرصت دارند تا به لانچ‌پول همستر بپیوندند و از پاداش‌های ارزشمند این اکوسیستم بهره‌مند شوند.

الان ثبت نام کن، سریع بفروش!
همسترت توی ارزپلاس زودتر از همه‌جا نقد میشه!!




ثبت نام و فروش HMSTR

این اقدام نشان از شور و هیجان زیادی دارد که در میان بازیکنان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به شرکت در این بازی به وجود آمده است.

توکن‌های همستر به بازیکنان امکانات جدیدی می‌دهد تا تجربه بازی خود را بهبود ببخشند. استقبال بالا از عرضه توکن همستر نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای این بازی و جامعه آن است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، انتظار می‌رود اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتری به جامعه ارائه شود تا شور و هیجان همچنان بالا بماند. بنابراین، بازیکنان علاقه‌مند باید سریع عمل کرده و پیش از پایان مهلت، جایگاه خود را در این فرصت منحصربه‌فرد تضمین کنند.


منبع

کریپتو تایمز


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات