گری‌اسکیل دو صندوق تراست جدید را راه‌اندازی کرد؛ بیت‌تنسور و سویی در کانون توجه!

  • توسط: admin
گری‌اسکیل دو صندوق تراست جدید را راه‌اندازی کرد؛ بیت‌تنسور و سویی در کانون توجه!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل، با انتشار بیانیه‌ای از راه‌اندازی دو صندوق جدید برای دو ارز دیجیتال بیت‌تنسور (TAO) و سویی (SUI) خبر داده است.

این دو صندوق که بیت‌تنسور تراست و سویی تراست نام دارند، در پاسخ به افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شده‌اند. این محصولات جدید به ترتیب بر سرمایه‌گذاری در بازار این دو دارایی تمرکز کرده و امکان دسترسی به این دو بازار را برای سرمایه‌گذاران فردی و سازمانی واجد شرایط فراهم خواهند کرد.

در همین راستا، رئیس بخش محصولات گری‌اسکیل، به رشد پروژه بیت‌تنسور در زمینه هوش مصنوعی غیرمتمرکز و نقش سویی در بازتعریف آینده بلاکچین‌های مبتنی بر قرارداد هوشمند اشاره کرده است.

به گفته گری‌اسکیل، این دو تراست جدید نیز مشابه صندوق‌های سرمایه‌گذاری تک ارزی قبلی این شرکت عمل خواهند کرد.

شرکت گری‌اسکیل به‌ خاطر سرمایه‌گذاری‌های خود در بازار رمزارزها شناخته می‌شود که توانسته تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را برای تبدیل صندوق‌های تراست بیت‌کوین و اتریوم خود به صندوق‌های ETF اسپات این دو ارز دیجیتال دریافت کند.

با این حال، ETFهای اسپات این شرکت تا کنون نتایج مطلوبی نداشته‌اند و به‌ دلیل دریافت کارمزد‌های بالا نسبت به رقبا، عملکرد ضعیف‌تری داشته‌اند.

بر اساس داده‌های موجود، ETF اسپات بیت‌کوین این شرکت، GBTC، با خروج بیش از یک میلیارد دلار سرمایه مواجه شده و ETF اسپات اتریوم آن، ETHE، نیز وضعیت مشابهی را تجربه کرده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات