کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟

  • توسط: admin
کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟


صرافی Coinbase در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که از چهار دارایی دیجیتال جدید شامل معاملات COW (COW)، WELL (WELL)، Catizen Perpetual Futures (CATI) و Zetachain (ZETA) پشتیبانی می کند. این اقدام به گسترش دارایی های قابل معامله در این بورس کمک می کند.

طبق اطلاعیه منتشر شده، کوین بیس پشتیبانی از انتقال توکن Cove به عنوان یک توکن ERC-20 را آغاز کرده است. این صرافی به کاربران هشدار داد که از انتقال این توکن به شبکه های دیگر خودداری کنند. زیرا باعث از دست دادن اموالشان می شود.

معامله جفت ارز COW-USD در 24 سپتامبر 2024 ساعت 9:00 صبح PT آغاز خواهد شد. پس از این اعلام، قیمت توکن Cove با حدود 9.47 درصد افزایش به 0.3076 دلار رسید.

علاوه بر این، Coinbase اعلام کرد که توکن Monwell به شبکه BASE اضافه شده است. Monwell همچنین اکنون به عنوان یک توکن ERC-20 برای انتقال مبادله در دسترس است و تجارت بر روی جفت ارز WELL-USD از 24 سپتامبر آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعات بازار، قیمت مونول با رشد روزانه 25 درصدی به 0.03595 دلار رسید.

در همین حال، CATIZEN Perpetual Futures نیز به زودی در Coinbase راه اندازی خواهد شد و معاملات CATI-PERP از 26 سپتامبر آغاز خواهد شد. این تراکنش ها به کاربران اجازه می دهد تا بدون داشتن دارایی، روی تغییرات قیمت شرط بندی کنند.

به دنبال این خبر، قیمت توکن کاتایزن با نوسانات شدیدی مواجه شد و با 7 درصد افزایش به 0.83 دلار رسید، اما پس از آن اندکی کاهش یافت و به محدوده 0.802 دلار بازگشت.

در نهایت، ZETA به لیست دارایی های قابل مبادله کوین بیس اضافه شد و کاربران هم اکنون می توانند آن را خریداری، بفروشند و ذخیره کنند. قیمت زتاچین نیز به این خبر واکنش مثبتی نشان داد و با افزایش 4 درصدی به 0.6617 دلار رسید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات