کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟

  • توسط: admin
کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین‌بیس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که از چهار دارایی دیجیتال جدید، شامل پروتکل کوو (COW)، مون‌ول (WELL)، قراردادهای آتی دائمی کتیزن (CATI) و معاملات زتاچین (ZETA) پشتیبانی می‌کند. این اقدام به گسترش دارایی‌های قابل معامله در این صرافی کمک خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده، کوین‌بیس پشتیبانی از انتقال توکن کوو را به‌عنوان یک توکن ERC-۲۰ آغاز کرده است. این صرافی به کاربران هشدار داده که از انتقال این توکن در سایر شبکه‌ها خودداری کنند؛ چرا که ممکن است باعث از دست رفتن دارایی آن‌ها شود.

معاملات جفت ارز COW-USD از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ ساعت ۹ صبح به وقت PT شروع خواهد شد. پس از این اعلام، قیمت توکن کوو حدود ۹.۴۷ درصد افزایش یافت و به ۰.۳۰۷۶ دلار رسید.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همچنین، کوین‌بیس اعلام کرده که توکن مون‌ول به شبکه بیس (BASE) اضافه شده است. مون‌ول نیز اکنون به‌عنوان یک توکن ERC-۲۰ برای انتقال در این صرافی در دسترس است و معاملات جفت ارز WELL-USD از ۲۴ سپتامبر آغاز می‌شود.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت مون‌ول با ۲۵ درصد رشد روزانه، به ۰.۰۳۵۹۵ دلار رسیده است.

در این میان، قراردادهای آتی دائمی کتیزن نیز به زودی در کوین‌بیس عرضه می‌شود و معاملات CATI-PERP از تاریخ ۲۶ سپتامبر شروع خواهد شد. این معاملات به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون مالکیت دارایی، بر اساس تغییرات قیمت شرط‌بندی کنند.

قیمت توکن کتیزن پس از این خبر، نوسانات شدیدی را تجربه کرد و با ۷ درصد افزایش به ۰.۸۳ دلار رسید، ولی سپس کمی کاهش یافت و به محدوده ۰.۸۰۲ دلار بازگشت.

در نهایت، زتاچین (ZETA) نیز به لیست دارایی‌های قابل معامله در کوین‌بیس اضافه شده است و اکنون کاربران می‌توانند آن را خرید، فروش و ذخیره کنند. قیمت زتاچین نیز به این خبر واکنش مثبتی نشان داد و با ۴ درصد افزایش به ۰.۶۶۱۷ دلار رسید.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات