کمک ۱ میلیون دلاری ریپل به کمپین انتخاباتی کامالا هریس!

  • توسط: admin
کمک ۱ میلیون دلاری ریپل به کمپین انتخاباتی کامالا هریس!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

کریس لارسن (Chris Larsen)، یکی از بنیانگذاران ریپل، اولین کمک مالی کریپتویی خود را به مبلغ ۱ میلیون دلار XRP به کمیته سیاسی فیوچر فوروارد یو‌اس‌ای (Future Forward USA) که در رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از کامالا هریس حمایت می‌کند، اهدا کرد.

این کمک پس از اعلام حمایت عمومی لارسن از هریس در ماه سپتامبر انجام شده و وی تاکنون بیش از ۱.۹ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی هریس کمک کرده است.

این کمک مالی در حالی صورت می‌گیرد که ریپل همچنان درگیر کشمکش حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

این پرونده که از سال ۲۰۲۰ آغاز شده، به موضوع طبقه‌بندی XRP به عنوان اوراق بهادار مربوط می‌شود و هر دو طرف پس از صدور حکم در ماه آگوست، درخواست تجدیدنظر کرده‌اند.

در فصل انتخابات، هر دو حزب سیاسی آمریکا تلاش دارند تا حمایت جامعه ارز دیجیتال و کمک‌های مالی آنها را جلب کنند که این امر نشان‌دهنده تأثیر روزافزون دارایی‌های دیجیتال در سیاست آمریکا است.

اگرچه هریس اظهارات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال مطرح نکرده اما سخنان اخیر او در حمایت از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال توجه حامیان کریپتو را جلب کرده است.

کمپین انتخاباتی او در ماه آگوست برنامه‌ای با نام کریپتو فور هریس (Crypto۴Harris) را برای کسب حمایت جامعه ارز دیجیتال راه‌اندازی کرد.


منبع

کریپتونیوز


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات