کمک مالی ۱۰ میلیون دلاری مدیر ریپل به کامالا هریس؛ جامعه کریپتو در شوک!

  • توسط: admin
کمک مالی ۱۰ میلیون دلاری مدیر ریپل به کامالا هریس؛ جامعه کریپتو در شوک!


جامعه کریپتو با حیرت به کمک 10 میلیون دلاری کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل به کمپین کامالا هریس واکنش نشان داده است. لارسن گفت که دموکرات‌ها باید رویکرد جدیدی را برای نوآوری از جمله ارزهای دیجیتال اتخاذ کنند.

انتظار می‌رود که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که قرار است در 5 نوامبر برگزار شود، رقابتی بالایی خواهد داشت. بر اساس نظرسنجی های ملی، کامالا هریس نامزد دموکرات با 48.2 درصد آرا پیشتاز است، در حالی که نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ با 46.4 درصد آرا از آراء مردم عقب تر است.

با این حال، بسیاری در صنعت کریپتو با استناد به اظهارات او در ماه‌های اخیر، ترامپ را گزینه بهتری برای رای‌دهندگان طرفدار کریپتو می‌دانند. این موضوع باعث سردرگمی جامعه کریپتو با خبر اهدای 10 میلیون دلاری XRP کریس لارسن به کمپین هریس شد.

در همین حال، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، گفت که به تصمیم لارسن احترام می‌گذارد و تاکید کرد که ریپل به همکاری با هر دو طرف برای ترویج سیاست‌های طرفدار کریپتو ادامه خواهد داد.

جالب اینجاست که هریس که در ابتدا توجه زیادی به صنعت کریپتو نداشت، هفته گذشته از یک چارچوب نظارتی جامع برای ارزهای دیجیتال حمایت کرد.

او این چارچوب را به ویژه برای محافظت از سیاه پوستان و سایر طبقات فعال در بازار ضروری دانست.

از سوی دیگر، اگرچه گارلینگ هاوس حمایت خود را از تصمیم لارسن اعلام کرد، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این کمک را نامناسب دانستند. آنها بر این باورند که پیروزی احتمالی ترامپ می تواند تنش بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را کاهش دهد.

این تنش ناشی از یک نبرد حقوقی چهار ساله بین ریپل و SEC است که باعث عدم اطمینان بازار و فشار بر قیمت XRP شده است. SEC اخیراً از حکم قاضی آنالیسا تورس درخواست تجدید نظر کرده است که احتمالاً پرونده را تمدید خواهد کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
Makerdao در نظر دارد برند Sky را کنار بگذارد و به Maker بازگردد
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
قیمت ارزهای دیجیتال امروز ۲۳ مهر
  • ۲ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات