کسب سودهای میلیونی توسط دارندگان پپه! بازار برای فروش آماده می‌شود؟

  • توسط: admin
کسب سودهای میلیونی توسط دارندگان پپه! بازار برای فروش آماده می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) در طول هفت روز گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته، اما نشانه‌هایی از پایان این روند صعودی مشاهده می‌شود.

یکی از این نشانه‌ها، احتمال فروش ناگهانی به منظور برداشت سود است. در حال حاضر، PEPE در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۱ دلار معامله می‌شود و برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار با چالش‌هایی مواجه است. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال کاهش قیمت بیشتر از رشد سریع آن است.

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، قیمت این توکن به سقف ماهانه خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار رسید. در همین حال، بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، حجم معاملات سودده روزانه این توکن به ۴.۴۸ تریلیون رسیده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

افزایش حجم این معاملات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تاکنون بیش از ۳۵ میلیون دلار سود کسب کرده‌اند و احتمال وقوع فروش گسترده برای کسب سود بیشتر وجود دارد.

علاوه بر این، شاخص زمان نگهداری کوین‌ها (Coins Holding Time) در ۳۰ روز گذشته ۹۰ درصد رشد داشته، اما در هفت روز اخیر ۱۵ درصد کاهش یافته که نشان‌دهنده افزایش فشار فروش است.

از نظر تکنیکال، قیمت PEPE آماده بود تا به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برسد که این افزایش می‌توانست یک رشد ۶۳ درصدی از سطح فعلی را به همراه داشته باشد. اما اندیکاتور ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) بالای قیمت پپه قرار دارد و احتمالاً باعث کاهش آن خواهد شد.

همچنین، اندیکاتور تعادل قدرت (BoP) که قدرت خریداران و فروشندگان را می‌سنجد، نشان می‌دهد که فروشندگان دست برتر را دارند.

در نتیجه، قیمت PEPE ممکن است به ۰.۰۰۰۰۰۷۴ دلار کاهش یابد.

با این حال، اگر سودهای تحقق‌یافته کاهش یابد، ممکن است قیمت به صعود خود ادامه دهد و به هدف کوتاه‌مدت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برسد و سپس، تلاش دیگری برای دستیابی به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار انجام دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات