کاهش ۵۰ درصدی قیمت میم‌کوین GOAT! دلیل این سقوط وحشتناک چیست؟

  • توسط: admin
کاهش ۵۰ درصدی قیمت میم‌کوین GOAT! دلیل این سقوط وحشتناک چیست؟


Memecoin Gottius Maximus (GOAT) در 24 ساعت گذشته با افت 50 درصدی مواجه شده است. دلیل این سقوط، تردیدهایی بود که در مورد کنترل انسانی اکانت X به نام “Truth Terminal” به وجود آمد.

اندی آیری، توسعه دهنده این حساب، در مارس 2024 مکالمه ای بین دو مدل هوش مصنوعی ایجاد کرد که بعداً منجر به توسعه یک هوش مصنوعی جدید شد. این هوش مصنوعی جدید از طریق X با کاربران ارتباط برقرار می کند.

در این میان، توکن GOAT یک مم کوین در شبکه سولانا است که اگرچه توسط «Truth Terminal» ساخته نشده است، اما ارتقای این اکانت توجه زیادی را به این توکن جلب کرده است. لازم به ذکر است که حتی آرتور هیز، موسس BitMEX نیز پیش بینی کرده بود که ارزش بازار این توکن به 1 میلیارد دلار برسد.

اخیراً یک اشتباه تایپی در پست‌های این حساب باعث شد تا کاربران به هوش مصنوعی بودن آن مشکوک شوند و در نتیجه قیمت GOAT از 0.40 دلار به 0.20 دلار کاهش یافت. البته پس از توضیحات ایری، قیمت این توکن به 0.36 دلار بازگشت.

ایری توضیح داد که خطاهای املایی در پایانه واقعیت به دلیل ماهیت شبیه ساز مدل های زبان رخ می دهد. این مدل‌ها سعی می‌کنند پیش‌بینی کنند که بعد از یک رشته متن چه اتفاقی می‌افتد، و هرچه توییتر بیشتر بخوانند، املای آنها بدتر می‌شود.

وی همچنین گفت: این اکانت حاصل تعامل دو مدل با هوش مصنوعی است که با تقویت مخاطبان همراه است.

ایری همچنین اعلام کرد که 1.25 میلیون توکن GOAT دارد و قصد دارد برخی از آنها را به دوستان و محققان اهدا کند.

لازم به ذکر است که برخی ممکوین های دیگر مانند ANDY70B، FARTCOIN و OPUS نیز در چت های این سیستم هوش مصنوعی مشاهده شده اند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات