کاردانو در سراشیبی نزول؛ آیا به‌روزرسانی‌های جدید قیمت ADA را بهبود می‌بخشند؟

  • توسط: admin
کاردانو در سراشیبی نزول؛ آیا به‌روزرسانی‌های جدید قیمت ADA را بهبود می‌بخشند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در ۲۴ ساعت گذشته با وجود نرخ پایین تورم و به‌روزرسانی‌های جدید شبکه، ۵.۷ درصد کاهش یافته و به ۰.۳۳۰۵ دلار رسیده است.

در حال حاضر، خروج ADA از الگوی کنج صعودی، احتمال کاهش بیشتر قیمت را نشان می‌دهد. با این حال، به‌روزرسانی چانگ (Chang) نزدیک است و ۷۹ درصد از نودها به نسخه v۹.۱.۰ منتقل شده‌اند.

همچنین، نرخ تورم ADA تنها ۲.۵ درصد در سال است که نسبت به سایر شبکه‌های بلاکچینی مانند سولانا، اولانچ، کازماس و پولکادات، پایین‌تر است. اما این موضوع به‌تنهایی نمی‌تواند مانع از افت قیمت ADA شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

لازم به ذکر است که به‌روزرسانی هایدرا (Hydra) در تاریخ ۹ آگوست برای افزایش مقیاس‌پذیری شبکه پیاده‌سازی شد و هارد فورک چانگ نیز در پیش است. این بهبودها و رشد پایدار شبکه می‌توانند به ADA کمک کنند تا در نهایت از سطح ۱ دلار فراتر رود.

با این حال، پیش‌بینی‌ها برای این رمزارز در کوتاه‌مدت نزولی است؛ زیرا قیمت آن از الگوی کنج صعودی به سمت پایین خارج شده که معمولاً سیگنالی نزولی به شمار می‌رود.

قیمت ADA در حال حاضر زیر میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه (۰.۳۴۵۷ دلار) و ۲۰۰ روزه (۰.۳۷۸۸ دلار) در حال نوسان است که روند نزولی را تقویت می‌کند.

مقاومت‌های اصلی کاردانو در سطوح ۰.۳۴۵۷ دلار و ۰.۳۷۸۸ دلار قرار دارند، در حالی که حمایت اصلی آن در محدوده ۰.۲۸ دلار است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو برابر با ۴۰.۴۲ و نزدیک به منطقه اشباع فروش است. همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) با مقدار ۰.۱۴- نشان‌دهنده خروج سرمایه از بازار ADA است.

از طرفی، در ۲۴ ساعت گذشته، سود باز ADA هم حدود ۲.۹ درصد کاهش یافته و دلتای حجم تجمعی آن به منفی ۹۷.۵ میلیون رسیده است.

با این حال، حجم معاملات روزانه ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ درصد افزایش یافته است. به گفته تحلیلگران، این واگرایی بین حجم و قیمت می‌تواند سیگنالی مثبت برای یک بریک‌آوت صعودی در آینده باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات