چین‌لینک با شتاب همکاری‌های جدید به پرواز درآمد! مقصد بعدی قیمت LINK کجاست؟

  • توسط: admin
چین‌لینک با شتاب همکاری‌های جدید به پرواز درآمد! مقصد بعدی قیمت LINK کجاست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

از تاریخ ۵ آگوست تاکنون، قیمت ارز دیجیتال چین‌لینک (LINK) بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۱۰.۶ دلار رسیده است. این رشد چشمگیر در پی ادغام‌های اخیر با پروژه‌های سینتتیکس (Synthetix) و بیفی فایننس (Beefy Finance) اتفاق افتاده که می‌تواند باعث افزایش تقاضا و رشد بیشتر چین‌لینک شود.

با این حال، در چند روز اخیر، چین‌لینک در محدوده ۱۰.۶ دلار تثبیت شده و سرعت افزایش قیمت آن کاهش یافته است. این کندی رشد به عقب‌نشینی بیت‌کوین به سطح ۶۰ هزار دلار و تثبیت قیمت آلت‌کوین‌های اصلی پس از رالی میان‌هفته، نسبت داده می‌شود.

در هفته‌ای که گذشت، چین‌لینک با ادغام‌های جدید در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) گام‌های مهمی برداشت. ادغام با سینتتیکس نشان‌دهنده اهمیت بالای جریان داده‌های قابل اعتماد در اکوسیستم دیفای است.

علاوه بر این، بیفی فایننس اخیراً برای تقویت امنیت و مدیریت نقدینگی خود در چندین شبکه بلاکچین، فیدهای قیمت چین‌لینک را ادغام کرده است. این مشارکت‌ها، اعتماد پروژه‌های وب ۳ به چین‌لینک و خدمات امن و قابل اعتماد آن را به خوبی نشان می‌دهند.

نمودار روزانه چین‌لینک نشان می‌دهد که قیمت در حال تشکیل یک چرخه صعودی دیگر در الگوی کنج بلندمدت است. همچنین، خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) در حال ایجاد یک تقاطع صعودی هستند که می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت مومنتوم صعودی باشد.

در چنین شرایطی، افزایش فشار خرید ممکن است قیمت چین‌لینک را ۳۰ درصد دیگر افزایش داده و به ۱۳.۷ دلار برساند. اما در طرف مقابل، فشار فروشندگان که باعث نزدیکی قیمت به مرز پایینی اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) شده، نشان‌دهنده نیروی غالب فروشندگان است.

اگر نگرانی‌ها درباره اصلاحات بازار ادامه یابد، احتمال کاهش ۱۵ درصدی قیمت و بازگشت آن به سطح ۹ دلار وجود خواهد داشت.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات