چند درصد از ایردراپ‌های کریپتویی موفقیت‌آمیز هستند؟

  • توسط: admin
چند درصد از ایردراپ‌های کریپتویی موفقیت‌آمیز هستند؟


بسیاری از کاربران سعی می‌کنند با مشارکت در ایردراپ های کریپتویی، به درآمد خوبی برساند. با این حال نتایج تحقیقات موجود نشان می‌دهد که اکثر آن‌ها طبق پیش‌بینی کاربران موفق نمی‌شوند.

خلاصه خبر

۸۸ درصد از آلت کوین‌های راه‌اندازی‌شده‌ از طریق ایردراپ مختلف در سال ۲۰۲۴ با کاهش قیمت مواجه شدند.

اکثر این توکن‌ها ظرف ۱۵ روز سقوط کرده‌اند و هنوز نتوانسته‌اند به رکورد اولیه خود در زمان لیست شدن‌ برسند.

به گزارش بیت کوین سیستمی، طبق تحقیقات وب سایت Keyrock حدود ۸۸ درصد از آلت کوین‌های راه‌اندازی‌شده‌ از طریق ایردرا‌پ در سال ۲۰۲۴ با کاهش قیمت مواجه شدند و اکثراً ظرف ۱۵ روز سقوط کردند.

از بین ۶۲ ایردراپی که Keyrock بررسی کرده، تنها ۸ مورد پس از ۹۰ روز بازدهی مثبتی داشتند. ۴ مورد از این توکن‌ها در شبکه اتریوم و ۴ مورد دیگر در شبکه سولانا راه‌اندازی شده‌ بودند. وب سایت مذکور تاکید کرده است:

بیشتر تغییرات قیمت در روزهای اول پس از ایردراپ رخ می‌دهد. سه ماه پس از ایردراپ، تعداد بسیار کمی از توکن‌ها موفق می‌شوند که به یک نتیجه مثبت برسند. علاوه بر این تنها تعداد انگشت شماری از توکن‌ها این روند نزولی را کنترل می‌کنند.

با وجود ارزیابی منفی از عملکرد ایردراپ‌ها، هر پروژه‌ای شکست نمی‌خورد. Keyrock با اشاره به اینکه آلت کوین‌های با حجم بازار کاملاً رقیق‌شده (FDV) بالا شانس بالایی دارند، نوشت:

برخلاف تصور عموم کاربران، ایردراپ‌ها همیشه نابود نمی‌شوند. برای مثال یک توکن با تخصیص ۷۰ درصد از عرضه‌اش در ایردراپ، به دستاوردهای مثبتی رسید. این نشان‌دهنده اهمیت زیاد مدیریت FDVاست.

بین توکن‌های بررسی‌شده‌ در تحقیق مذکور، توکن DRIFT موفق‌ترین ایردراپ موجود بود و قیمت آن در حال حاضر تقریباً سه برابر شده‌ است. این توکن در شبکه سولانا راه‌اندازی شده‌ بود. وب سایت Keyrock تاکید کرده که سولانا بهترین شبکه ایردراپ در سال ۲۰۱۴ بوده‌ و توکن‌های آن از جمله WEN و JUP به موفقیت نسبتاً خوبی رسیده‌اند. با این حال ZkLend بدترین پروژه بوده‌ و ۹۵ درصد از قیمت ابتدایی خود را از دست داده‌ است.

ایردراپ های سال ۲۰۲۴


کپی لینک
لینک کپی شد

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
آیا هویت ساتوشی ناکاموتو فاش شده است؟
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
آیا روند نزولی بیت کوین به پایان رسیده است؟
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
تحلیل همستر کامبت؛ آیا قیمت HMSTR مثل نات کوین ناگهان رشد می‌کند؟
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات