چرا باید قبل از آزادی چانگ‌پنگ ژائو، بایننس‌کوین بخرید؟ ۳ دلیل قانع‌کننده!

  • توسط: admin
چرا باید قبل از آزادی چانگ‌پنگ ژائو، بایننس‌کوین بخرید؟ ۳ دلیل قانع‌کننده!


در آستانه انتشار Changpeng Zhao (CZ)، بنیانگذار و مدیر عامل سابق صرافی Binance، قیمت Binancecoin (BNB) توانست سطح مقاومت 600 دلاری را بشکند.

در 24 ساعت گذشته قیمت این ارز دیجیتال بیش از 4.5 درصد افزایش یافت و به بالاترین قیمت روزانه 615.72 دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت بایننس کوین در محدوده 601 دلار تثبیت شده است.

به گفته سرویس زندان فدرال، CZ در 29 سپتامبر 2024 از زندان آزاد خواهد شد. این رویداد ممکن است علاقه به خرید Binancecoin را افزایش دهد.

در همین حال، هارد فورک بور قرار است در 29 سپتامبر در شبکه اصلی بایننس عرضه شود که می تواند انگیزه دیگری برای خرید این سکه باشد. این ارتقا چهار طرح جدید را معرفی می کند که BEP 341 یکی از مهم ترین آنها است.

این BEP به تایید کننده ها اجازه می دهد تا بلوک های متوالی را تولید کنند، بنابراین سرعت پردازش بلوک را افزایش می دهد.

علاوه بر این، در دو هفته گذشته، سود باز BinanceCoin از 460 میلیون دلار به 589 میلیون دلار افزایش یافت که نشان دهنده رشد 28 درصدی است. این رشد معمولاً به معنای افزایش اعتماد معامله گران و ورود سرمایه بیشتر است.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل تکنیکال نشان می دهد که طی سه هفته گذشته، بایننس کوین یک بازیابی V شکل از محدوده 471 دلار تا 600 دلار داشته است که معادل رشد 27 درصدی است و در نمودار روزانه، این بازیابی به شکل گیری یک سر معکوس کمک کرده است. و الگوی شانه

حال، اگر قیمت بتواند بالاتر از محدوده 600 دلار باشد، می‌توان انتظار افزایش تا 722 دلار و سپس 783.9 دلار را داشت. در غیر این صورت، از دست دادن این محدوده ممکن است روند تثبیت BNB را طولانی کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات