پیش بینی قیمت ترون؛ آیا روند صعودی شروع شده؟

  • توسط: admin
پیش بینی قیمت ترون؛ آیا روند صعودی شروع شده؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترون (TRX)، توکن اصلی بلاک‌چین ترون، به رتبه دهم برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار صعود کرده و اکنون با ارزش بازاری معادل ۱۲.۴۹ میلیارد دلار، جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

همزمان با این صعود، جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، اعلام کرد که تعدادی از رهبران برجسته جوامع میم‌کوین به شدت علاقه‌مند به پیوستن به اکوسیستم ترون هستند.

به گفته سان، علاقه این رهبران به اکوسیستم ترون موجب جذب و ورود تعداد زیادی کاربر خواهد شد که می‌تواند میزان فعالیت شبکه و حتی قیمت توکن TRX را افزایش دهد. از جمله دلایل اصلی جذابیت ترون می‌توان به سرعت بالای تراکنش‌ها، کارمزدهای پایین، و زیرساخت قوی آن اشاره کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

ترون با توانایی پردازش ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه، در موقعیت مناسبی برای جذب نسل جدید کاربران کریپتو قرار دارد. علاوه بر این، سان معتقد است که بزرگ‌ترین نقطه قوت ترون، دارایی ۶۰ میلیارد دلاری استیبل‌کوین تتر (USDT) آن است که هیچ پروتکل بلاکچین دیگری چنین حجم بالایی از نقدینگی را در اختیار ندارد.

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت TRX نشانه‌های مثبتی را از شروع روند صعودی احتمالی نشان می‌دهد. در نمودار ۴ ساعته، قیمت TRX بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه قرار دارد که حاکی از افزایش اعتماد بازار است.

قیمت ترون به تازگی یک خط روند صعودی با حمایت ۰.۱۴۳۰ دلار در نمودار یک‌ساعته تشکیل داده است. در صورت ادامه این روند، قیمت می‌تواند به سطح ۰.۱۴۸۰ دلار و در ادامه به ۰.۱۵۲۰ دلار برسد. غلبه بر سطح مقاومت ۰.۱۵۷ دلار نیز منجر به صعود تا سقف تاریخی ۰.۱۸۰۴ دلار خواهد شد.

در حال حاضر، قیمت ترون با افزایشی ۶.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۴۴ و ارزش بازار آن به ۱۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات روزانه آن با جهشی ۱۶۷ درصدی به ۷۳۲.۳ میلیون دلار افزایش یافته است.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات