پیش‌بینی تحلیلگران از رشد قیمت توکن رندر تا ۱۲ دلار!

  • توسط: admin
پیش‌بینی تحلیلگران از رشد قیمت توکن رندر تا ۱۲ دلار!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال رندر (RENDER) پس از افت قابل توجه ۲۹ درصدی از سقف اخیر خود، هم‌اکنون در حال معامله بالاتر از یک سطح حمایتی مهم است.

در حالی که بازار ارز دیجیتال با فشار فروش مواجه است، توانایی رندر در حفظ این سطح می‌تواند زمینه‌ساز یک جهش قیمتی قابل توجه در هفته‌های آینده باشد.

در میان نوسانات بازار، گاوهای رندر در تلاش هستند تا سطح حمایتی فعلی را حفظ کنند. تحلیلگران و معامله‌گران با دقت این وضعیت را تحت نظر دارند و یکی از کارشناسان، پیش‌بینی جسورانه‌ای درباره روند آتی این آلت‌کوین ارائه داده است.

اگر سطح حمایتی فعلی پایدار بماند، ممکن است قیمت به طور تهاجمی افزایش یابد و سود چشم‌گیری عاید دارندگان آن شود.

خرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RNDR

تحلیلگر برجسته با نام مارکوپولو اخیراً طی تحلیل خود عنوان کرده است که قیمت رندر در تاریخ ۵ آگوست به کف خود رسیده است. وی پیش‌بینی می‌کند که رندر تا پایان سال به ۱۱.۸۸ دلار که سطح مقاومتی مهمی محسوب می‌شود خواهد رسید.

هم‌اکنون، قیمت رندر در محدوده ۵.۱۲ دلار معامله می‌شود و بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ (۵.۱۰ دلار) در چارت ۴ ساعته قرار دارد.

این سطح حمایتی از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت از دست رفتن آن، حمایت بعدی در ۴.۶۳ دلار آزمایش خواهد شد. از طرفی، باقی ماندن قیمت بالای این سطح حمایتی از امکان صعود قیمت حکایت دارد.


منبع

بیت‌کوینیست


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات